Alla inlägg under juli 2009

Av Frida - 28 juli 2009 14:58

Hehe hej allesammans! Nu har jag hittat tillbaka igen äntligen, de var otroligt länge sen jag skrev. De har varvats med att jag inte haft tid, ork eller lust att skriva men nu sitter jag ensam hemma och tänkte slå på stort att skriva lite.


De har hänt väldigt mycket sen jag skrev sist, jag har varit på fem spelningar med grabbarna sen den 30maj, som jag skrev i mitt sista inlägg, var en toppen fest. Jag fick då min efterlängtade skiva, jag var den första som fick lyssna på den :) och jag har älskat den sen jag fick den i min hand. De är verkligen den bästa skiva man kan tänka sig, i alla fall jag hehe. Tack Tomas för skivan :) de var jävligt schysst av dig. Sen var de ingen spelning för den 8 juli igen, lång väntan men jag överlevde :) tur de. Då var jag och mamma på Captian Cook och såg dom spela, kul att jag äntligen fick med mamma också. Nu ska jag bara lura med stora lillsyrran :p hon är dom ända i familjen som nu inte sett mina underbara grabbar. Jag hoppas jag kan få med henne någon gågn. De var i vilket fall en super kväll och jag dansade antagligen med min dröm prins, hehe de var en super gullig och trevlig kille som var så snäll mot mig så. De var kul att dansa med han. Haha sen prata mamam och krama Tomas hehe, hon sa till han att jag hade lovat att om hon följde med så skulle hon få en kram av han :P hehe hade inte de men ändå :P Jag lärde mig även denna kväll att man ska inte dansa framför högtalarn haha, de viste man ju inte innan eller?? :)


Nästa spelning var den 15 juli på ångbåten S/S Thomée, fy fan säger jag bara de var så grymt härligt att få komma ut på sjön igen de var så himla länge sen. De var ju självklart super kul att träffa grabbarna som alltid :) Sen fick jag min första kram någonsin av Emil, de var himla kul. De kommer jag aldrig glömma, eller jag glömmer aldrig nått tillfälle som jag träffat dom har till och med stenkoll på vilka datum och vart jag sett dom spela. Sen fick jag köra ungefär halva vägen hem från stan sen, de var himla kul asså. Jag har nämligen börjat övningsköra, de är så sjukt kul asså. När jag sitter där i bilen så känns de som om att jag inte gjort nått annat i livet än att kört bil :P Ja denna spelning var toppen, hela dagen var toppen :)


Sen den 19 juli var de dags igen, jag och en kompis drog iväg till Slandroms Ångbåtsbrygga och kolla på killarna när dom spela. Fy fan vad sköj de var att träffa dom igen. Sen sov jag över hos min kompis och dan efter var de dags att bege sig hem igen. Men de var helt klart den trevligaste söndagen jag har haft på länge. Tack för att jag fick sova hos dig Emilia och att din far kunde köra annars hade jag inte kunnat gå.


24 juli, dags igen. Hehe jag får då aldrig nog, jag älskar dom verkligen och dom blir bara bättre och bättre för var gång jag ser/träffar dom :D Nu kan jag typ alla deras låtar utan till, de är endast några få jag inte kan än men de kommer nog :) Även denna gång hade jag med mig Emilia. Haha under hela kvällen var vi förföjlda av en kille och sen när allt var slut vågade han äntligen komma fram till mig och prata, han var norsk :P Han sa att jag var den sötaste han sett under denna kväll :) Blir alltid glad när folk säger så, men de var lite läskigt att han förföljde oss. Sen halv två drog Emilia hem och jag kom inte iväg förrän typ två då jag väntade på min skjuts, skulle åka med en av vakterna hem. Jacob heter han trevlig som fan, de var grymt snällt av han att låta mig åka med han hem. Annars hade jag inte kunnat åka på denna spelning heller. Känner att jag har ganska så bra tur nu :D i alla fall när de gäller The Women spelningar.


Eftersom jag inte får nog av dessa killar så drog jag in på deras spelning den 25 juli också :P hehe de var även flyttfest för en vän. Men jag var mer på spelningen än den otroligt tråkiga festen, kände ju fan ingen. Förutom hon som hade de och mina två vänner som var med. Men jag kände att jag hade mer sällskap eller kände mig mer hemma ensam på spelningen än på festen tillsammans med mina två vänner. Jag hade kul och jag älskar dom verkligen bara mer och mer :P Jag blir glad av att se dom och dom blir glad över att se mig :) Dom tycker alltid de är kul att jag kommer och jag tycker alltid de är kul att komma :D Jag tackar pappa grymt mycket för att han frågade dom om jag fick vara med dom å rigga den 29 februari 08, hade han inte frågat så had jag aldrig upptäckt dom och vad hade jag då ägnat mitt liv åt??? De ahr jag inte den blekaste aning om. Jag är i alla fall han evigt tacksam, även The Women-grabbarna.


Nu har jag inte varit på någon spelning sen den 25 men de kommer snart för redan på lördag (den 2 aug) är de dags igen, då är de Live-Melodikryss igen. De var en succé förra året och jag hoppas på detta år med. Jag hoppas även att de går bättre för mig och mitt kryssande också hehe, nu kan jag ju lite fler låtar än vad jag gjorde sist så de kommer nog gå ruskigt bra.


Vad har jag mer gjot i sommar, hmm inte mycket. Träffat kompisar, sagt farväl till en vän som flyttat till Mexico, firat Nationaldagen på riddarspelen i Järpen med två vänner och min yngsta lillasyster, varit på massa spelningar men de har jag ju redan nämnt haha, börjat övningsköra, hoppats på att psysko grannarna ska flytta (dom är helt störda, jag kan inte gå in på vad dom har gjort men de är inga trevliga grejer dom håller på med i grannhuset. Dom får mig att må väldigt dåligt emellanåt, avskyr dom men jag önskar absolut inte livet av dom utan bara att dom ska flytta långt ifrån oss), umgåtts med familjen :) men just nu är dom på semester saknar dom så otroligt mycket men de är snart dags att träffa dom igen. Åker ner til Örebro den 7 aug de ska bli otroligt kul att träffa alla igen men framför allt att brorsan och hans tjej ska gifta sig ÄNTLIGEN säger jag bara :) har längtat så på detta i flera år. Jag och min prinsessa till lillasyster ska dela hotellrum i två nätter, då ska vi ha myspys :) Saknar henne gullungen, som ibland kan vara så fruktansvärt jobbig men jag älskar henne överallt annat ändå :) Fick ett urgulligt vykort från henne häromdagen och de tackar jag väldigt mycket för :)

Bröllopet är den 8 aug och den 9 kommer vi nog hem igen skulle jag tro, ska bli spännande och väldigt kul de ända som kommer bli jobbigt är tågresan ner. Längtar tills dom kommer hem igen så jag kan få köra bil igen, åh jag tror jag blir galen snart om jag inte fårköra bil snart de kliar liksom sjukt mycket i fingararna hehe.


Näe men nu vet jag inget mer jag kan skriva så jag ska fortsätta med maten och så ska jag slå på One Tree Hill samtidigt :) Älskar den serien :P


Ja ja jag hoppas att de inte ska dröja lika länge tills jag skriver nästa gång som de gjort nu.


Puss å kram på er alla :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards