Alla inlägg under januari 2015

Av Frida - 26 januari 2015 20:17

Då var man tillbaka för att göra en liten uppdatering, har verkligen inte haft tid eller ork. Har så mycket för mig eller snarare har mina tankar på något helt annat ;) hehe 


Det har ju hänt en del sen sist jag skrev, säsongen har dragit igång vilket är så galet skönt! Och det bästa är alla sommarens gäster som dyker upp på både bräda och skidor :D 
Min födelsedag fira jag först med att jobba i Wc hela dagen, fick så många gratulationer, och på kvälllen bar det av på bio med go pojkarna Björn och Daniel :) Bästa födelsedagen ever tror jag, den börja ju grymt också med present på sängen :D 

Sen har jag jobbat på, varit hemma hos familjen över jul, firat min födelsedag med dem. Sen har jag fått vara kattvakt, vilket var sjukt kul. Chefens lilla Rut, världens mysigaste katt!! Henne fick jag låna i en vecka och hoppas det blir fler gånger för henne föll jag för, vart tomt utan henne när hon åkte hem igen. Var kul att testa på att ha katt. Sen har jag haft mina systrar på besök vilket var väldigt trevligt och kul, det tyckte även Rut som föll för Klara. 

Så när jag inte jobbar så åker jag bräda, har köpt mig en ny pärla som jag är väldigt förtjust i så jag åker mer än gärna. Har åkt bra mycket hittills denna säsong vilket känns helt galet fantastiskt! Dock gick det lite illa häromkvällen när jag var ute på kvällsåkningen, fick felskär och stöp i backen :( Klara mig från hjärnskakning, igen!, trots att jag landa på huvudet men har desto mer ont på andra ställen. Den kvällen var hemsk, hade svårt att slappna av ryckte i musklerna och huvudet gjorde ont så det tog ett bra tag att somna. Tur jag hade min hjälte hos mig, är så tacksam över att jag har han. 
Och när inte gör något av detta så myser jag ;) 
På tal om att mysa så har jag fått vara borta i mitt kära Björnen och kört Vargen 3 kvällar nu dem senaste veckorna och hoppas det blir fler för jag trivs så bra där :D 


Annars händer det väl inte så mycket, är så glad och nöjd med allt. Något jag ser fram emot förutom myskvällarna är magnetröntgen nu i februari. Hade så ont i handen för några veckor sen så var och kolla upp den och fick den röntgad. Dem kunde inte se något så dem skicka en remiss till Östersund så får vi se om den visar något. 

Nu känner jag det börjar bli dags att krypa i säng, galet trött. Ha det bra, så dyker jag upp här snart igen :P 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards