Alla inlägg under augusti 2009

Av Frida - 31 augusti 2009 17:33

Idag var de första dan i skolan, fan vad kul de var och träffa alla dom man inte har träffat redan men självklart var de ju kul å träffa dom man inte träffat också. De var grymt mycket info vi fick idag shit pommes frites asså, jag kommer knappt ihåg hälften, men de här kommer bli kanoners asså. Klassen verkar vara den bästa jag har haft på länge. Vi har även träffat lärare och sånna folk vi kommer träffa under utbildningen :) Nu har jag äntligen fått träffa den omtalade Hans, de var trevligt. Tänk att jag har kommit in på linjen de är helt fantastiskt, blir de praktik så vet jag exkat vart jag i första hand ska söka praktik :) även i andra hand haha. Ja nu vet jag inte så mycket mer jag kan skriva. De har varit en toppen dag och jag har ätit lunch med Sara, Jonas, Peter, Rasmus, Gabriell och Linnéa. Hahah jag gillar Linnéa vi har ju en gemensam vän förutom klasskamraterna och de är en som heter Frida och idag berättade hon att Frida att kommit till henne och sagt att Jasså du ska plugga med Frida ..... hehe de var kul :) Ja nu har jag verkligen inget mer att skriva så hej då vi hörs en annan dag.


Kram

Av Frida - 27 augusti 2009 10:50

Ja då var man äntligen i Båstad då :) Känns väldigt skönt att vara här faktiskt. Resan ner gick jätte bra, en mycket spännande resa måste jag säga. Jag fick köra en hel del och de dök en massa spänannde saker dom milen jag körde kan jag lova :P Jag har aldrig kört stadskörning och helt plötsligt så hamnade jag mitt i Lindköping, blev lite nervös men jag klara de galant. De var kaos i staden denna dag mitt upp på allt, de var avstängda vägar pga vägarbeten och så hade en klantig lastbilschafför ställt sig väldigt olämpligt så han blokera halva vägen, de resulterade ju i att de vart stoppning men jag löste de galant och tog både mig, pappa och bilen levande ur de här haha. Sen var de någonstans på en ganska liten väg som dom klippte gräs i vägkanten med sånna där bigga maskiner, tre stycken var dom, hade hjärtat i halsgropen när jag hade kört om dom men jag överlevde ju de också sen kom de vägarbeten å så. Men jag klara allt galant. Är så grymt stolt över mig själv.


Vi övernatta i Örebro hos min bror med familj, de var grymt kul asså. De var fantastiskt att träffa dom alla igen. Jag och pappa fick varsin handgjord nyckelring piff, eller vad jag ska kalla den, av Edwin så himla fint. De var väldigt snällt och gulligt av han, blev grymt glad..

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards