Alla inlägg under november 2014

Av Frida - 9 november 2014 18:06

Den här veckan har varit riktigt bra. På tisdagen lämnade jag in Pärlan på service, det var en ända lång väntan. Var så less efter 4 1/2 timme. Men fick med mig Molly i alla fall :D Fick låna henne några dagar. Så efter att vi kommit hem till mig så tog vi det bara lugnt tills Björn kom, var så kul att se Molly. Hon vart jätteglad, inga som helst tvivel på att hon kände igen sin kompis :D Han var mer populär än jag. Efter 3 mysdagar med Molly så var det dags att lämna tillbaka henne, var underbart att ha henne här men dem där hemma saknade henne <3



Lördagen kom och det var dags att avsluta veckan på bästa tänkbara sätt och det tillsammans med kompisarna i The Troubled Three :D Tanken var att jag skulle hänga med familjen till Svenstavik på hundutställning på dagen men insåg att jag inte skulle hinna med det men Klara och Molly klarade det där galant och fick med sig 3 rosetter hem varav en var en 1:a plats :D Grattis till er tjejer! <3

Denna kväll skulle det rockas i Strömsund, vägen dit var otroligt mysig även hemvägen där jag stötte på några renar som stod ivägen :P Var ännu en grym show och ju mer jag hör av Wolfman Jack (det andra bandet som var med) ju mer gillar jag dem. Är otroligt trevliga grabbar det där. Pupliken här var bättre än den i Ljungaverk, riktigt härliga och jag var så nöjd att ingen mer än bandmedlemarna brydde sig om mig var så skönt men jag tog ut segern i förskott. Det dök upp en man som inte gav sig han ville verkligen dansa med mig, han blev lite sur på mig tillslut för att jag inte ville dansa. Han tyckte att det var därför man var där men jag ville inte dansa. Tillslut kom min hjälte, Tomas tog med sig ståbasen och flög ner från sen och mota bort den här envisa och jobbiga gubbe. Dansa lite med mig och jag passa på att ge han en tackande kram :) Har man världens bästa vänner eller vadå? Svårt att inte älska dem! 

Efter att ha kramats och hängt med grababrna en stund var det dags att bege sig hem, hem till min egna mysiga säng. Vad galet skönt det var! Nästa spelning blir på lördag igen! :D Magnus (basisten i Wolfman Jack) och jag bestämde att jag skulle komma dit, är ju sugen på att åka men avgörandet kom när han sa att det inte blir samma sak utan mig! Jag är taggad!! :D Tack för en grym kväll boys, ses på lördag då! :D 

Ha en grym vecka allesammans så rockar vi loss ordentligt på lördag :D 

Av Frida - 3 november 2014 13:20

Då har vi knutit ihop säcken då på någe vis, nu har jag sett alla mina favoritband på Folket hus i lilla fina och mysiga Ljungaverk! Ett ställe jag tycker väldigt bra om! 
Det började med The Women för 6 år sen (var faktiskt på dagen 6år), sen Rocket Overdrive för 3 år sen (tyvärr inte på dagen men grymt ändå) och nu då The Troubled Three :D 


Grabbarna bjöd även denna gång på en helt underbar show i första set vart jag så knäsvag och full av kärleksrus så jag kunde inte ställa mig upp förrän Tomas skriker -Nu ska jag hälsa på Frida, sliter med sig ståbasen och rusar fram till mig :D Haha helt underbart! Det om något var ett tecken på att jag är väldigt omtyckt, inte alla som får för sig att dem ska springa ut i publiken mitt i en låt och kramas :D Kärlek! 

Denna kväll bjöd på mycket roligheter: Vi utforska bla övervåningen, över festlokalen fanns ett helt rum som var enormt haha det var verkligen en wow-upplevelse vilket alla höll med om, letande efter min försvunna jacka som kom till rätta tilslut, väntande på sega artister (dem var ju inte dem snabbaste när dem skulle packa ihop, berodde nog mest på det andra bandet :P) gjorde piruetter medan jag vänta, uppdrag 1 märkning av spelning på ståbas (kompisen ristar in ett streck på sin ståbas för varje spelning och denna gång fick jag äran att göra det! :D ) och sist men inte minst uppdrag numero 2 fick köra mina kungar till vänner. Älskar att vara chaufför :) 

Sen fick jag ett ytterligare bevis att jag är väldigt viktig och betydelsefull för dem, blev nämligen uppringd en stund efter att jag lämnat deras bil och kommit till min. Han ville bara kolla så att allt var bra med mig.

Sen sist men inte minst vill jag tacka för en underbar kväll, vi ses på lördag igen! :D

 


Världens bästa grabbar <3

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards