Alla inlägg under september 2008

Av Frida - 29 september 2008 15:52

Idag hade vi vårt första radioprogram (vi sände inte ut), jag var så grymt nervös innan och även igår. Men jag och min klasskamrat Sofia bestämde igår att vi skulle träffas på skolan tidigt idag och öva lite, då kände jag mig lugnare. :)

Kom till skolan, fick efter många om och men till de att skriva ut mitt körschema. Fick ändra lite saker men de löste sig. Först ut var Sofia och jag fick vara gäst i hennes program :) sen var de dags för mig :s Jag var fortfarande väldigt nervös och glömde fixa vinylen i tid och sen glömde jag säga en del saker men det gick bra ändå. De kändes så skönt efteråt.


Jag är nöjd med min insats men jag kunde ha gjort de bättre, men grym,t bra för att vara första gången och läraren var nöjd. Hade jag inte varit så nervös så hade de gått bättre men men, jag är grymt nöjd. Nu kan jag de, nu är de dags att börja planera storsädningen (som sänds ut). De ska bli riktigt kul, hoppas man kan höra de på webben då. De är inte fixat än men jag hoppas de hinns med innan, vore kul om familjen kunde lyssna :D


Haft en bra dag, nu ska jag vila är grymt trött. :P

Av Frida - 28 september 2008 15:28

Igår såg jag och syrran Jason på Fryshuset i Stockholm, han är inte en av mina idoler men jag tycker att han är en cool och rolig snubbe och så har han en väldigt fin röst. De var i alla fall en väldigt bra konsert. De var roligt att han engagerade hela publiken och inte bara dom närmaste scen som de oftast blir. Jag och syrran satt på en läktare väldigt nära scen, de var skönt att få sitta ner hade så ont i fötterna efter allt gående :P fast man fick lite ont i arselet efter ett tag. Vi var en sväng ner till  München bryggeriet där Erik med flera jobbar, de var hur fint som helst där. Men de vra typ dött med männiksor där men men. Vi hann inte vara där så länge men de var kul att se vart Erik mfl. jobbar :D


Hehe vi körde en massa movies till en utav låtarna, Jason visade hur vi skulle göra innan låten började och sen så började låten. Hade gjorde moviesen med oss, high-five m.m Hehe han skulle passa bra i barn tv, då skulle många kolla :D


De var lite roligt för han var barfota och så hade han en matta på scen och sen så hade han även en hatt på sig som han inte ville ta, i slutet låg bongo-trumme mannen hatt på golvet och då satte Jason den på sitt huvud ovanpå sin hatt och innan han gick lyfte han på hatten.. Hehe jag och syrran kom fram tilkl att han ville lyfta på hatten men han ville inte ta av sin så då tog han en till hatt.. hehe

"Öronproppar 10 kronor. 10 spänn öronproppar" hahaha, bara syrran som fattar :P

Av Frida - 26 september 2008 14:54

Varför går inte planer som jag vill fattar fan inte vad världen har emot mig, jag som är så snäll och go. Jag skulle se mina idoler/vänner (typ) spela på Cinderella hade jag tänkt mig, men för de första var man tvungen att vara över 21 vilket jag inte är men hade jag haft nån med mig över 21 så had ejag kunnat åka men jag hade ändå behövt betala vuxen biljett för jag är över 17, väldigt konstigt :s Men för de andra så hade jag ändå inte kunnat åka med för vi har storsändning dagen efter och då hade jag missat å de hade ju inte varit så bra. Men just när jag hade kommit över de fick jag syn på att E.M.D ska vara i mina hemtrakter på höslovet när jag är hemma, men de visade sig att på stället dom ska spela så har dom 21 års gräns på lördagar och detta är en lördag. Typiskt som fan!! Sen hade jag tänkt se mina andra idoler/vänner den 26 december i hemma men så igår fick jag reda på att de är 23 års gräns där.


Vad har jag gjort för at förtjäna detta, allt jag vill är att se mina idoler spela och även träffa dom. Ska de vara så jäkla svårt!?!?


Men nu har jag i alla fall kommit på, med lite hjälp av pappa, ett sätt att komma in på båda dessa gig. Jag hoppas bara att de funkar, annars vet jag inte vad jag tar mig till asså.


Hoppas vi ses snart Tomas, Jerry, Erik, Johan, Emil, Danny, Erik och Mattias!! Jag tänker inte ge upp i första taget i alla fall, den saken är klar i alla fall!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards