Direktlänk till inlägg 26 september 2008

Vad har välrden emot mig!?

Av Frida - 26 september 2008 14:54

Varför går inte planer som jag vill fattar fan inte vad världen har emot mig, jag som är så snäll och go. Jag skulle se mina idoler/vänner (typ) spela på Cinderella hade jag tänkt mig, men för de första var man tvungen att vara över 21 vilket jag inte är men hade jag haft nån med mig över 21 så had ejag kunnat åka men jag hade ändå behövt betala vuxen biljett för jag är över 17, väldigt konstigt :s Men för de andra så hade jag ändå inte kunnat åka med för vi har storsändning dagen efter och då hade jag missat å de hade ju inte varit så bra. Men just när jag hade kommit över de fick jag syn på att E.M.D ska vara i mina hemtrakter på höslovet när jag är hemma, men de visade sig att på stället dom ska spela så har dom 21 års gräns på lördagar och detta är en lördag. Typiskt som fan!! Sen hade jag tänkt se mina andra idoler/vänner den 26 december i hemma men så igår fick jag reda på att de är 23 års gräns där.


Vad har jag gjort för at förtjäna detta, allt jag vill är att se mina idoler spela och även träffa dom. Ska de vara så jäkla svårt!?!?


Men nu har jag i alla fall kommit på, med lite hjälp av pappa, ett sätt att komma in på båda dessa gig. Jag hoppas bara att de funkar, annars vet jag inte vad jag tar mig till asså.


Hoppas vi ses snart Tomas, Jerry, Erik, Johan, Emil, Danny, Erik och Mattias!! Jag tänker inte ge upp i första taget i alla fall, den saken är klar i alla fall!!

 
 
Ingen bild

MacRill

26 september 2008 16:49

Sluta lipa efter regn kommer sol det vet du.

Du ska se att farsans goda tips kommer att ge utdelning.

 
Ingen bild

Frallan

26 september 2008 16:59

Ja de är väl så antar jag :D Ja men du de hoppas jag på, du är faktiskt bra på att lösa saker fast att de ibland tar lite tid. :D

 
Ingen bild

Hösla

26 september 2008 21:28

Att ta dig på O´Learys är väldigt enkelt. Du prtar med din lärare att du vill göra en intervju med EMD under lovet.
Lånar utrustning på skolan Ringer deras produktionsbolag och bokar en intervjutid. Sedan ber du att bli uppsatt på gästlistan i Östersund. Står du på gästlistan "oavsett ålder" så kommer du in..
Men det fodrar lite jobb

 
Ingen bild

Frallan

28 september 2008 14:39

Åh tack så jätte mycket för tipset, de var snällt av dig :D De ska jag gensat fixa :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 28 maj 2015 14:19

Sist jag skrev så skulle jag till Ortopeden med min hand, helt sjukt att det redan gått 8 månader sen jag skada den och än är den inte helt bra tyvärr men förhoppningsvis så blir den helt återställd en vacker dag :) Var så nervös där jag satt i väntu...

Av Frida - 5 maj 2015 19:49

Då var vintersäsongen över för denna gång, känns både srogligt och skönt på samma gång. Vintern har ju gått galet fort, är det såhär det ska vara att säsongerna bara går fortare och fortare ju fler man gjort?   Jag har njutit till tusen av den si...

Av Frida - 17 april 2015 20:15

Det har hänt en hel del sen jag var inne och skrev sist, men nu tänkte jag passa på att skriva medan orken är så pass hög. Gick och vart sjuk igår, fick plötslig huvudvärk och yrsel så det sluta med att dem fick plocka ner mig med skoter :( Sen fick ...

Av Frida - 12 mars 2015 17:23

Våren verkar vara tidig i år med plusgrader och regn, hur ska det gå med vår snö i backarna?! Hoppas hoppas det håller säsongen ut, man börjar ju bli lite smått nervös. Det ska ju ändå hålla i 7 veckor till :PMen än så länge är snön bra i backarna oc...

Av Frida - 2 mars 2015 09:30

Nu är jag tillbaka för att göra en liten uppdatering. Den senaste tiden har jag känt att jag inte riktigt hunnit med allt jag vill göra men nu äntligen börjar jag komma ikapp vardagen vilket känns väldigt skönt! Januari avsluta jag med att hänga med ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards