Direktlänk till inlägg 17 maj 2009

Härligt :)

Av Frida - 17 maj 2009 17:47

Ja vad ska man skriva denna helg har varit väldigt kul och trevlig och än är den inte slut.

I fredagas var jag i skolan för att först träffa min ena lärare och sen jobba på mitt arbete. Jag och min lärare skulle gemensamt lyssna på två av mina intervjuer från praktiken och jag var jätte nervös inför detta i och med att hgon brukar såga de mesta jag gör och ibland väldigt rejält också. Men de gick jätte bra och hon gillade intervjuerna och de är jag väldigt glad över i och med att jag älskar desa intervjuer skrattar lika mycket varje gång jag hör dom. De ända hon hade att anmärka på var en grej som Crick sa i intervjun men annars var de inget, inget om konstiga frågor att min röst var låg eller nått och de kändes så jäkla skönt de var verkligen en lättnad. Hon till och med skratta lite när hon hörde dom :P sköööööööööönt! Sen efter de så drog jag ner till Radiovillan där jag skulle klippa ihop mitt arbete och fixa lite med de. Och jag lyckades faktiskt bli klar :) så grymt kul. De ända som är kvar nu är att jag ska bränna de på en skiva x 2. Men de ska jag be nån om hjälp på måndag då jag inte vet hur man konventerar från Digas men de löser sig. Sen drog jag hem åt och klädde upp mig lite för på kvällen var de Melodifestival på skolan. De var länge sen jag hade så kul i skolan måste jag säga. De var så in i helsike kul :) Peder och Amanda som var programledare var ju helt fantastiska, speciellt Peder och jag gillade han bidrag han hade med Åh Malena haha som var en hyllnings/kärlekslåt till henne.. Hihi alla utom typ två bidrag diggade jag stenhårt.. De var grymt kul asså, de var de traditionella klädbyterna, humor och fantastiska framträdanden. Vet inte vad jag ska skriva mer än att de var en toppen kväll.


Igår gjorde jag väl inte så mycket mer än att prata med syrran, pyttipanna, och de var väldigt trevligt. Sen så var de ju ESC final på kvällen och de var väldigt spännande och kul och de var så fantastiskt att den otroligt charmiga norska gutten Alexander Rybak vann heöla skiten och de var stort också. De var ingen annan som hade någon chans och han slog poängrekord och fick röster från samtliga länder varav 16st var 12:or. Helt fanastiskt, är så glad för Norges och Alexander skull. Självklart så röstade jag på han, han var ju helt klart bäst. Utklassade dom andra fler gånger om. :) Sen efter de kollade jag på en konstig men bra film som slutade vid två och sen tog de ett tag att somna så idag vaknade jag inte förrän kvart över ett. Inga drömmar eller nått har stört min sömn inatt så de har varit så himla skönt asså så idag känner jag mig riktigt utvilad och pigg.


Idag har jag tvättat en del, börjar ju bli dags att få ner allt nu för  nu är de inte många dagar tills jag dra hem till Jämtland. Haha kom och tänka på att jag ska skaffa en bondgård i Järpbyn haha, för jag är tydligen 100% bonne hehe. Men John får se till att hjälpa mig med den. Och sen har jag faktiskt äntligen bakat mina efterlägtade muffins :) Hehe får se till att de finns några kvar till min familj när dom kommer för dom smaka jätte gott ahr just avnjutit en mums. hehe och nu när jag hängt upp tvätten så ska jag gå ut och gå en sväng tänkte jag vet inte vart, vet inte hur långt men ut ska jag i alla fall :) Vi höres hej då!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 28 maj 2015 14:19

Sist jag skrev så skulle jag till Ortopeden med min hand, helt sjukt att det redan gått 8 månader sen jag skada den och än är den inte helt bra tyvärr men förhoppningsvis så blir den helt återställd en vacker dag :) Var så nervös där jag satt i väntu...

Av Frida - 5 maj 2015 19:49

Då var vintersäsongen över för denna gång, känns både srogligt och skönt på samma gång. Vintern har ju gått galet fort, är det såhär det ska vara att säsongerna bara går fortare och fortare ju fler man gjort?   Jag har njutit till tusen av den si...

Av Frida - 17 april 2015 20:15

Det har hänt en hel del sen jag var inne och skrev sist, men nu tänkte jag passa på att skriva medan orken är så pass hög. Gick och vart sjuk igår, fick plötslig huvudvärk och yrsel så det sluta med att dem fick plocka ner mig med skoter :( Sen fick ...

Av Frida - 12 mars 2015 17:23

Våren verkar vara tidig i år med plusgrader och regn, hur ska det gå med vår snö i backarna?! Hoppas hoppas det håller säsongen ut, man börjar ju bli lite smått nervös. Det ska ju ändå hålla i 7 veckor till :PMen än så länge är snön bra i backarna oc...

Av Frida - 2 mars 2015 09:30

Nu är jag tillbaka för att göra en liten uppdatering. Den senaste tiden har jag känt att jag inte riktigt hunnit med allt jag vill göra men nu äntligen börjar jag komma ikapp vardagen vilket känns väldigt skönt! Januari avsluta jag med att hänga med ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards