Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Frida - 5 maj 2009 18:52

Haha nu var de si så där ett tag sen jag skrev igen men just nu händer de inget stort i mitt liv så de finns inte så mycket att berätta :P Ja vad har hänt sen jag skrev sist hmm jo lilla Leo har fyllt 1 år Grattis!! sen har John haft namnsdag som han inte visste om själv haha, tur att jag jämt har sån super koll. Frida med kollen!! haha Sen har de ju blivit maj och allt :) Jag tycker väldigt bra om månaden Maj faktiskt, vet inte varför men de är nått speciellt med den. Fast de bästa med denna månad detta år är att jag slutar skolan den 29, då kommer även familjen ner för att hämta mig och den 30 flyttar jag hem och på kvällen ska jag dessutom på en mycket efterlängtad spelning på Gamla Teatern i Östersund och de bästa bandet ever står för detta :) och ni som läser mina inlägg vet vid de här laget att de är The Women jag talar om. :D Ni följer mina inlägg och ändå har missat detta måste de vara nått mystiskt fel på. hihi Jag ska även få den stora äran att bo på Gamla teatern som också är ett hotell, kan inte komma på nått som de inte används till :P Egentligen skulle mamma kört mig in och även varit med mig under kvällen, men nu blev de såhär att dom blev bjudna på 50 års kalas och kunde då varken köra eller hämta mig så jag får bli lite bortskämd och sova på detta fyrstjärniga hotell. Inte ett dugg ledsen för detta men de var synd att mor inte kunde följa med, hade velat visa upp henne för pojkarna, dom har ju sett större delen av familjen nu :) Men men de får bli en annan gång :) Hihi då kanske jag kan vara med dom och rigga hänga med dom tills de börjar typ :) och sen kan jag hänga med dom efter giget också :P tänk dom kanske också sover på hotellet, hehe näe de tror jag ju inte i och med att dom bor i närheten typ allihopa utom Jerry. Men men man vet aldrig :P Sen får jag äta hotellfrukost dage efter de som är så jävla gott älskar de, fast i Estland är de inte populärt hos mig :( då de inte ahr någon fil. De är väldigt viktigt för en hotellfrukost. Ser fram emot detta, läääääääääääääängtar så jag får spader.


Nog om de, de är härligt väder här nu eller ja ganska i alla fall. Igår regnade de typ hela dagen och idag har de också regnat en del varvat med sol. Skönt som fasen så all jävla pollen försvinner!! De kom en skur innan jag skulle dra till skolan i förmiddags och sen regnade de lite på mig när jag cyklade men de var bara skönt, men när jag cykla hem var de soligt i alla fall :) Nu ser jag att de regnar igen men de gör inget, imorgon får de gärna vara sol för då ska jag ut och leta vitsippor som jag kan fota åt mamma :) Har varit på toppen humör idag och de är alltid härligt.


Vi hörs snart igen, kanske inte innan den 29 maj men kanske. Om vi inte hörs innan så får ni ha de bra tills vi hörs igen.


                                            Kram på er alla!!!


I miss my family and friends men snart får jag träffa er alla igen = Lycka!!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards