Alla inlägg under maj 2010

Av Frida - 31 maj 2010 18:44

Trots att de ändå blev ganska sent igår, vilket jag inte hade tänkt men jag kunde inte sova, så var jag otroligt pigg när klockan ringde imorse och på strålande humör har jag varit hela dagen också. De är underbart.

Jag har så mycket glädje och energi i kroppen så de är sjukt, vet inte vad jag ska göra av de :P hehe men ikväll blir de party förhoppningsvis till madison tar jag mig ju men jag vet inte om de blir någon förfest mina sambos ville inte ha den här i alla fall efter i onsdags. Jag tyckte inte att de var så farligt, tror dom är lite känsliga haha. Ja ja vi får se hur de blir med den saken.


Kram


P.S De har varit varmt idag fast att solen inte har skinit hela dagen och de blev extra varmt när den kom fram, så jävla skönt. Har gått runt i t-shirt hela dagen även ute. D.S

Av Frida - 30 maj 2010 22:28

Idag har jag umgåtts med Amanda precis hela dagen och vi har även varit med Anna :P Vi var först på skolan sen drog vi till Ica för att handla lite sen var de middag som gällde hos mig, makaroner och köttbullar (eller kalkonbacon för Amandas del). Sen har vi suttit och snackat en hel del. De är lite rörigt just nu men jag känner mig trots allt inte deppig av detta av någon anledning. 


Hahaha åh gud Anna fråga min ena sambo idag om jag kunde få Filips nummer, haha blev väldigt generad. De kostade några godisar för att få hela numret haha men de var de värt. Så nu har jag hans nummer och har smsat med han ikväll, de är utgång som gäller imorgon med förfest här. Inte likt mig att festa på en måndag men jag måste :P Men va fan man lever bara en gång :D 


Nu ska jag skriva färdigt lite skolarbete så att jag kan rå plugga imorgon och sen med gott samvete festa haha. Gonatt alla underbara och tack Amanda och Anna för att ni finns, ni är underbara!!!

Av Frida - 30 maj 2010 11:11

Fredag: Hann inte vila så mycket för underbara Anna dök upp, vi käka lite och satt å snacka. Sen så slog vi oss ner i sofforna tillsammans med mina sambos och kollade på Dirty Dancing 2 och snacka :P Efter de kolla vi på en annan film men den såg jag och Anna typ bara hälften på innan vi bestämde oss för att dagen var slut. De var en trevlig kväll.


Lördag: Idag bestämde jag mig för att de var dags att städa rummet och så blev de men innan de löste jag Melodikrysset med mamma och pratade en sväng med pappa i telefon. De lät som att han mådde bra efter allt :) Sen var jag ett tag på skolan och försökte plugga men de gick inte jätte bra, sen drog jag och Anna hem till Anna för att grilla och sen gick vi en promenad :) Och som alltid när man promenerar så hamnar man på stranden hehe. Sen gick vi hem till henne och kolla på Sommarkrysset och sen Esc finalen, den sluta dock inte riktigt som vi ville. De blev en mycket sen kväll.


Söndag: Idag ska jag ska jag plugga! Sen blir de kanske att jag drar över en sväng till Amanda och håller henne sällskap, de kan hon nog behöva efter gårdagen. Oj oj oj, är glad att jag inte var med. 

Av Frida - 28 maj 2010 16:25

Igår var jag inte pigg men tog mig trots allt till skolan tillslut hehe. Johan var inte glad på mig, han tyckte in om mitt beslut om att jag skulle följa med Filip hem. hehe men mitt liv, mitt val :P Vår söta lillebror, han kan verkligen ämnet killar hehe han kan man sitta och prata om killar med hur länge som helst. haha. 


Sen drog jag Andreas, Goffe, Basma, Sandra och Gabbe till Kittes, sen drog jag hem och tog hand om min tvätt sen drog jag och Anna till Ica. Sen kolla vi på Step up 2, bra film men jag slumra till någonstans i mitten av den :P var så trött haha. Lagom till ESC dök Amanda och Goffe upp, även Jonas. Haha Johan han dök upp när de var typ 5min kvar av programmet :P


De var en trevlig kväll fast att jag var otroligt trött och låg och halvsov i soffan, underbar soffa den är så mjuk och skön haha. Piggnade till när Jonas lägger en kall burk på min hals. haha. Tack vänner för en trevlig kväll!


Idag har jag haft lektion, de var privat lektion för mig Amanda och Jonas i pro tools :P Sen käka jag på skolan och senare drog jag hem och slängde in en tvätt och nu ska jag vila/plugga en stund :P


Sen vet jag inte vad som händer, de återstår att se. 

Av Frida - 27 maj 2010 15:45

Onsdagar är dom bästa dagarna, fast att dom två senaste inte har varit så lyckade. Men denna onsdagen var mycket annorlunda och sjukt jävla rolig. 


De började med skola, en eftermiddags lektion i Selector. En mycket givande lektion, jag lärde mig en hel del :) Sen efter de drog jag med hem till Sandra och Gabbe där vi chilla lite och sen käka pannkakor. Sen var jag en sväng inom skolan för att prata med Johan och sen bar de raka vägen hem. Anna hade nämligen frågat om vi kunde vara hos mig innan vi skulle vidare till bowlingen och så blev de, men de blev inte som vi hade tänkt oss. När jag svänger ner vid Malens krog hör jag massa prat och skratt och tänker glatt för mig själv, de är någon som har fest haha inte anade jag att de var hos mig så jag blev väldigt överraskad när jag svänger in på gården och där sitter mina roomies och deras polare. Typ 10 killar sitter i min trädgård och dricker bärs, hehe de hade man ju inte räknat med. Stanna och pratade med dom en stund innan jag kila in för att byta om och lyssna på lite skön 60-tals musik. Var på väldigt bra humör kände jag. 


Strax därefter dök Anna och Amanda upp, mina söta tjejer dom är underbara kommer sakna er så in i helvete när vi slutar!! Vi stängde in oss på mitt rum för att snacka lite men vi fick snart besök av Filip med kompani. Dom tyckte vi skulle komma ut och vara lite social med dom :P De blev istället att vi var ett gäng som hängde inne på mitt rum. Dom var otroligt trevliga och roliga, dom lyckades övertala oss att följa med till Madison (tur var de för de var tydligen dött på bowlingen), mitt krav till Filip var att han skulle lova mig att de skulle bli kul och de lova han och så blev de också haha. Otrolig kul, mycket dansande, kramades, pussades och hånglade även en hel del haha sen drack jag även världens absolut godaste päroncider, tack för den Filip :) 


Sen träffa jag på Andreas, Jonas och Kizen, pratade och kramades med dom. Sen innan jag gick från Madison så var jag även framme och pratade med Adam och han var lika trevlig och rar som vanligt. Sen gick jag Egon och Filip hem till dom, trevligt. Dock sov jag inte så jätte bra, de är jobbigt att sova i samma rum med folk som snarkar :P Jag hade två i samma rum haha. Sen när jag väl kom upp så fick jag skjuts hem av Filip och Jonas :) 


De blev till att städa rummet en del och tvätta sen drog jag till skolan, nästa gång ska jag meddela folk att jag inte har med mig mobilen mina vänner blev lite orolig för mig när dom inte fick tag i mig. Sorry! Älskar er!! 


Tack för en sjuk jävla toppen kväll!!! :D

Av Frida - 25 maj 2010 18:16

Idag har varit en relativt bra dag, inte början av dagen kanske men den blev bättre och bättre :) Vaknade av magvärk, hade typ kramp i magen inte kul men de gick över så fort jag kom till skolan när jag väl kom dit. De har regnat en massa idag så jag hade ingen lust att gå ut då. Men sen blev de uppehåll och fint förutom blåsten :( Idag fick Båstad besök av Gert, Robban, Musse och Andreas, dom hade tennis turnering och kajakrace. Jag drog ner till beachen tillsammans med Melker, Anna, Amanda och Therese i Melker niceiga bil :) glassigt!! De var ingen höjdare att vara där för de blåste men de var ändå trevligt att vara där med vännerna. Vi fick glass från Ica :) Hahaha de stod att alla barn skulle få men eftersom som de inte var så mycket folk där så delade dom väl ut till alla :P Glassen smakade ingenting tyvärr hehe. Vi stannade inte på båtracet för de var så kallt. 


Jag drog till studion för att voica nattens sändning och när jag var klar med de lekte  jag med Emmas barn Hugo och Ebba (Eller om de var Hedda, tror de var Ebba) De var jätte kul, de tyckte dom med. Hehe och nu är jag hemma. Mötte Jonas på vägen hem :P hehe


Ska strax över till Anna för att mysa tillsammans med vännerna för ikväll är de första ESC semifinalen.. Myyyyyyyyyys!! 

Av Frida - 24 maj 2010 19:21

I lördags så sov jag ju över hos Sandra, vi hade sjukt kul. Vi satt inne på chatroulette långt in på natten, fastna speciellt för två killar vi prata med :) As roliga, hehe jag sjöng för dom. De var en del av en lek vi körde, Marc dansa och Joe stod på huvet :P hehe sen hade dom svärdfight de var kul. Digga dom :)


Igår gjorde jag inte mycket, gick en promenad och hamna på tågstationen och sen på kvällen var de filmmys hemma hos Amanda med Amanda, Anna, Sandra och jag. De blev en sen kväll då också :P hehe och när jag är ute och går ensam på nätterna har jag en förmåga att alltid se polisen vara ute och köra. De känns tryckt :)


Idag har vi haft föreläsning om Musikläggning, de var rätt intressant. Sen har jag drabbats av oro suck, en oro som jag inte vet vart jag ska ta vägen med. Måste få prata!! Usch nu knöt de sig i magen också. Ja ja snart ska jag dra hem och sova, men innan jag går härifrån så ska jag ringa jordgubbsmannen och fråga om jobb eller så gör jag de när jag kommer hem.. 


Men nu ska jag logga ut härifrån i alla fall Ciao!!

Av Frida - 22 maj 2010 19:51

De blev myspys med vännerna  igår, jag Amanda Anna och Sandra kolla på 27 dresses. Sen satt vi och snacka långt in på natten. Medans vi prata kom först Goffe och banka på fönstret för att skrämma oss men han lyckades inte så bra och senare kom Johan och gjorde ett försök. Då blev vi lite skraja. Hehe. Var väl hemma runt ett eller nått, men de var en trevlig kväll.


Idag har jag löst Melodikrysset tillsammans med pappa. vi är ett bra team vi två :) Sen har jag diskat och sen legat på strandenex antal timmar. Så nu har jag bränt mig lite här och där, bara vissa fläckar på kroppen hehe. Ser lite kul ut. Johan, Amanda, Goffe och Andreas kom även dom ner till stranden. Sen köpte vi pizza och åt hemma hos Johan och co på deras gräsmatta. Sen har vi spått varandra och kört sanning och konka eller bara sanning i detta fall.


Sen var jag hemma en snabbsväng och duscha och bytte om och nu befinner jag mig hemma hos Sandra och blrir kvar här tills imorgon. Myspys ska vi ha :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards