Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Frida - 15 maj 2010 21:08

Jag kom ut på min promenad i alla fall :) Har till och med varit ute flera gånger idag. Först följde jag Anna till tågstationen, då var de inget toppen väder de regna en del på oss. Men de var skönt ändå :) Åh jag tycker så himlans bra om Anna så de är inte sant :D Hon är en av få jag kan berätta allt för :)


Senare så stack jag till Gabbes gamla place för att hämta upp Sandra och Gabbe för att senare dra till Ica och sen hem dom. Sen vid halv åtta stack jag och Gabbe ut på en promenad, de var riktigt härligt. Sen drog jag hem, tänkte komma i säng tidigt idag :P På vägen hem så mötte jag Jocke såg inte att de var han först men han vissla på mig och heja och jag heja tillbaka. Tycker väldigt bra om Jocke trots att jag inte känner han (har träffat han typ 3gånger bara), de hela resulterade att jag resten av vägen hem hade ett stort leende på läpparna. De är så skönt att le och vara glad, när de är äkta glädje som man inte kan rå för att den kommer. 


Nu ska jag strax krypa i säng de ska bli skönt och imorgon ska jag kontakta M och se om vi kan träffas, hoppas på de. Godnatt



~Glöm dina bekymmer, Imorgon kommer nya~

Av Frida - 15 maj 2010 09:44

Idag öser de ner ute, inte särskilt roligt mina planer har liksom gått i kras nu. Hade tänkt att vara ute större delen av dagen, eventuellt cykla en jädra lång sväng (har lånat Sandras cykel) men de verkar inte bli något av de tyvärr :( Hoppas de blir bättre sen så att jag kan gå ut och gå en sväng i alla fall. Kanske att de blir finare väder imorgon så jag kan få mig en cykeltur :P 


Jag får helt enkelt hitta på något inne idag, usch de känns jätte jobbigt. Har varit ute så mycket sen jag kom ner och så blir de kanske en heldag inne usch de känns som att sitta inspärrad. 


Snart är de dags för Melodikrysset i alla fall :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards