Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Frida - 20 maj 2010 18:42

Denna dag blev allt annat än vad jag hade räknat med på ett positivt sätt. Var trots allt på rätt bra humör när jag vakna lite trött till en början för de blev inte så jätte mycket sömn inatt. Gjorde mig ganska snabbt i ordning, åt frukost och drog till skolan trots att jag inte hade nått där och göra men de är alltid kul att träffa vännerna. Var på lite dåligt humör till en början men efter en stund i solen så gick de över.


Sen stack vi hem och bytte om för att sen dra ner till stranden och medans Anna och jag väntade på att dom andra skulle komma så får jag ett sms från M. Blev otroligt glad och chockad sen smsa vi ett tag, så nu känns de mycket bättre mellan oss för stunden i alla fall. Men jag vågar fortfarande inte hoppas på för mycket. 


Sen blev de nåra timmar i solen nere på stranden tillsammans med Anna, Goffe, Amanda och Andreas. Även Malin, Sandra och Gabbe dök upp. Sen var de dags att dra hem och käka, vi gick vägen via Galmegården och utanför såg jag Jocke :) Men han verkade inte känna igen mig eller så såg han mig inte :P Näe nu ska jag kila över till Anna och se om hon är hemma. Ikväll blir de mys med vännerna :)


Tack för att ni finns!!

Av Frida - 20 maj 2010 10:41

Ja gårdagen blev inte alls som jag räkna med :( var riktigt ledsen, visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen velade flera gånger på vägen hem om jag skulle ringa någon och fråga om jag fick komma men jag hamnade trots allt hemma i min säng sen. Jag är så glad att jag har mina vänner som kan trösta mig. M var den första jag såg när jag kom till Madison, de känns lite konstigt att se han men åh vad jag saknar denna galna kille om ändå han kunde inse de också. Jag lyckades ha trevligt en stund igår i alla fall, träffa en ny människa eller jag träffa henne i tisdags kväll också men igår satt vi och snacka en hel del. Jag gilla henne :)


Men nått som var riktigt kul var att träffa A igen och han såg faktiskt glad ut över att se mig, de är alltid kul. Han var lika fin som vanligt :P


Nu är de dags för mig att ta mig ut i solen och försöka glömma natten på bästa sätt. Sen ska jag umgås med mina älskade vänner. Åh älskar er så himla mycket, kan inte tänka mig ett liv utan er! LOVE!!

Av Frida - 20 maj 2010 01:49

Mitt liv är långt ifrån lätt att leva just nu, jag trodde jag skulle slippa gå hem ledsen denna kväll men lyckades jag? NEJ! De är bara att inse vi kommer antagligen aldrig bli vänner igen :( *gråter floder* Jag kommer fortfarande hoppas att vi blir de men de känns inte som så just nu.


Du fattar fan inte hur mycket du betyder för mig, om de är någon som ska vara sur så är de fan jag och inte du!!! De var du som gjorde fel och inte jag, kan du bara inse de. Jag borde inte ens tala med dig men du betyder så jävla mycket för mig så jag vill fortfarande vara din vän, alla kan vi göra fel och jag förlåter dig, men nästa gång kanske du ska tänka till en extra gång! 


Jag fattar inte på vilket sätt jag ska ha sårat dig, jag skällde ut dig för de du gjorde men de är du som har sårat mig du gjorde bort dig och de är jag som får lida för de :(  Att du inte ens kunde hälsa av artighet på mig ikväll var droppen. Jag orkar fan inte mer, jag kan inte sova ordentligt pga av dig, de är så många tankar som snurrar i huvudet dygnet runt så jag blir snart tokig.

De ända positiva med de här är väl alla långa promenader som jag tagit senaste veckan, ibland flera gånger om dagen. Både skönt och sunt, har verkligen behövt rensa tankarna och de finns inget bättre sätt att göra de på än att gå ut och gå. 


Men jag hoppas du inser vad du går miste om ifall du väljer bort mig som vän. Men jag hoppas allt löser sig till de bästa. Saknar dig så sjukt mycket, du vet verkligen hur du ska få mig glad. Hoppas vi återförenas snart!! Miss you honey!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards