Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Frida - 17 maj 2010 21:07

Idag har de varit en mycket omtumlande dag, värst av alla den senaste veckan. Men jag har ändå lyckats ha lite kul idag och de är tack vare mina underbara vänner. 


Från lektionen idag minns jag inte så mycket, är helt borta i huvudet just nu får de inte plats så mycket i skallen. De tankar som snurrar där måste ut innan jag kan få in något nytt.


När sötis Johan (som är tillbaka i Båstad, de är väldigt skönt. Jag och Anna var hos han igår en sväng och prata killar hehe) skulle ut och röka fråga han om jag ville följa med och självklart blev svaret. Vi gick ut och där ute ser jag tre killar som står och snackar, och är inte en av dom killarna Jocke? Jo faktiskt, han får syn å mig och vi hälsar på varandra. Han fråga hur jag mådde och jag han och helt plötsligt åker Marcus förbi på Skateboard, gissa om jag blev glad samtidigt som jag blev chockad. Hade inte förväntat mig att se han (en vecka sen jag såg han sist). Jocke sa nått i stil med där for den förbi. Gillar Jocke, han ser jämt så glad ut. Man blir liksom glad i hela kroppen när man träffar/ser han :P hehe


Senare hängde jag med Sandra till solariet, när vi var klara där skulle vi till statiol för jag ville absolut dit och köpa glass :P Men vid torget mötte vi Andreas så jag var tvungen att stanna och kramas och sen hamna vi inne på radion där vi träffa bla Jonas och Goffe, bjöds på en kram av Jonas :) 


Tillslut fick jag med mig både Sandra och Gabbe därifrån, men först delades de ut kramar till gossarna. Utanför mötte jag Andreas och där kramades de en hel del, han är den som kan kramas bäst av alla!! Hahaha han är underbar. De är så mysigt att kramas med han, de är de bästa jag vet. Tack Andreas.


Efter många om och men fick jag min Cornetto Classic och jag träffa även på Jonte utanför Gamlegården, trodde inte han skulle känna igen mig men de gjorde han. De var kul :) Även han mådde bra. Sen hamna jag hos Sandra och Gabbe en stund, jag vila lite och sen prata jag av mig och när jag skulle gå så mötte jag Jens han såg helt annorlunda ut. Vi hälsa på varandra, sen klappa jag en katt och sen handla jag på Ica.


Sen blev de en promenad med underbara Anna, vilket vi båda behövde ingen av oss har de speciellt lätt nu. Som de verkar nu har jag mist en underbar vän, vilket känns sjukt mycket jobbigare än de han gjorde mot mig :( Saknar dig så in i helvete!!


Vi skulle även hälsa på Johan men han var inte hemma så vi gick hem och nu är de nog hög tid för mig att sova fast att jag inte känner mig så trött. Go natt!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards