Direktlänk till inlägg 17 april 2015

Vintersäsongen börjar lida mot sitt slut

Av Frida - 17 april 2015 20:15

Det har hänt en hel del sen jag var inne och skrev sist, men nu tänkte jag passa på att skriva medan orken är så pass hög. Gick och vart sjuk igår, fick plötslig huvudvärk och yrsel så det sluta med att dem fick plocka ner mig med skoter :( Sen fick jag ännu ett bevis på att jag har världens bästa vänner, Daniel köre hem mig vilket jag är tacksam över för hade nog inte tagit mig hem för egen maskin. Senare kom min älskade pojkvän och tog hand om mig <3

Idag har jag legat på soffan och kollat på film hela dagen, uttråkad som tusan. Imorgon hoppas jag att jag orkar ta mig längre än till brevlådan och tillbaka. 

När jag inte jobbat har jag bara chillat hemma, känner att jag är klar med brädsäsongen nu och vill gå över i cykelsäsongen så jag har inte velat åka på mina lediga dagar längre :P 
En ledig dag för ett tag sen spenderade jag inne i Östersund i då jag var hos sjukgymnasten för handen, fick en handskena och fick rätat ut många frågetecken men hon kunde inte börja någon behandling då jag ska till Ortopeden först vilket jag idag fick veta dröjer ca 3 veckor till. Får väl se vad han har att säga. 

Sen har vi haft vår årliga avslutningsgala, vilket var en väldigt trevlig och rolig tillställning om man fick äntligen lufta en av alla sina klänningar :D Hade även det bästa bordssällskapet man kan tänka sig. Tack för att ni gjorde det till en fantastiskt rolig kväll boys. 

Nu ska jag slå igång dagens 3e film, äta glass med smälta hallon och hoppas på att vara frisk imorgon. Har ju en hel del jag vill göra! Framför allt åka JOI-tävlingen. 

På återseende. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 28 maj 2015 14:19

Sist jag skrev så skulle jag till Ortopeden med min hand, helt sjukt att det redan gått 8 månader sen jag skada den och än är den inte helt bra tyvärr men förhoppningsvis så blir den helt återställd en vacker dag :) Var så nervös där jag satt i väntu...

Av Frida - 5 maj 2015 19:49

Då var vintersäsongen över för denna gång, känns både srogligt och skönt på samma gång. Vintern har ju gått galet fort, är det såhär det ska vara att säsongerna bara går fortare och fortare ju fler man gjort?   Jag har njutit till tusen av den si...

Av Frida - 12 mars 2015 17:23

Våren verkar vara tidig i år med plusgrader och regn, hur ska det gå med vår snö i backarna?! Hoppas hoppas det håller säsongen ut, man börjar ju bli lite smått nervös. Det ska ju ändå hålla i 7 veckor till :PMen än så länge är snön bra i backarna oc...

Av Frida - 2 mars 2015 09:30

Nu är jag tillbaka för att göra en liten uppdatering. Den senaste tiden har jag känt att jag inte riktigt hunnit med allt jag vill göra men nu äntligen börjar jag komma ikapp vardagen vilket känns väldigt skönt! Januari avsluta jag med att hänga med ...

Av Frida - 26 januari 2015 20:17

Då var man tillbaka för att göra en liten uppdatering, har verkligen inte haft tid eller ork. Har så mycket för mig eller snarare har mina tankar på något helt annat ;) hehe  Det har ju hänt en del sen sist jag skrev, säsongen har dragit igång vilk...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards