Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Frida - 14 maj 2010 21:11

Igår mådde jag ganska dåligt men jag mådde bättre sen på kvällen. Umgicks med min söta Anna i ett antal timmar, vi prata killar, kolla på film (vi båda slumra till lite :P), sen var vi även ute och gick på en promenad i en timme eller nått. De var sjukt härligt, få rensa tankarna :) Vi prata om lite allt möjligt. Tycker så väldigt bra om Anna, just nu sitter vi i samma båt om man säger så. Känns skönt att ha någon som vet exakt hur jag känner mig just nu. Tack för att du finns Anna :)


Idag har jag mått bättre, dock har jag varit väldigt seg. Sover väldigt dåligt på nätterna, de snurrar så många tankar i mitt huvud nu så de är inte sant. Kom inte upp förrän elva idag också. Men jag har varit ute och gått idag också, drog ner till stranden en sväng och mötte en jätte söt liten kille som kom fram och snacka med mig hehe. Glädjen spred sig i hela kroppen, och läpparna bröt ut i ett leende :) 

Sen drog jag hem till Sandra och var där ett tag, sen stack vi hem till Gabbes gamla boende för att fixa lite där. Middagen köptes på Picasso :) Den ända pizza-resturangen (som jag vet) där pizzorna bakas av en svensk. Sen cykla vi hem till Sandra och umgicks. Vägen dit var rena livsfaran haha jag höll på att cykla in i en kille och höll även på att välta flera gånger med Sandra där bak hehe. 


Nu väntar jag på att pappa ska ringa och sen är de sängdags som gäller är så sjukt trött och hoppas kunna komma upp tidigare imorgon och få ut något vettigt av dagen och förhoppningsvis få träffa en person jag saknar väldigt mycket trots allt som hänt. 


Kram och godnatt :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards