Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Frida - 26 maj 2009 12:56

Ja nu börjar de dra ihop sig till sommarlov, hemflytt och party :D De är väldigt tomt i min lägenhet nu och de känns faktiskt väldigt skönt och på fredag kommer familjen ner, JIPPI!! Shit vad jag saknat dom speciellt min lilla pärla :) Hon tycker de är jätte spännande att dom ska åka ner :) hon får sluta skolan tidigare på fredag för att dom ska komma hit. De tycker hon är super kul. Hehe de är inte ofta man får de, men dom gånger man får de såär de bara sköj.

Sen på lördag är de ju party!! The Women mfl. står på scen, är där för att se The Women och två av mina polare hänger med Emilia och Jossan nice. Nu får även Jossan se vilka dessa grabbar är :D Alltid kul att visa upp dom.


Näe men nu ska jag göra mig iordning för jag ska iväg till skolan och äta tårta mums :) De är ena läraren som bjuder klassen på tårta, inte fel alls asså. Får skriva mer om de sen. På återseende mycket snart.



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards