Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Frida - 28 maj 2009 17:57

Hehe hej igen. Glömde visst skriva klart i tisdags men men, jag skriver nu istället.


Tårtan var as god och vi satt ute i sommarvärmen och smaskade, så jäkla nice. De var as trevligt, dock var vi bara tre från klassen och läran och sen var två andra som jobbar på skolan också med :) Sofia sände så hon kunde inte komma och dom andra vet jag inte vart dom var men vi hade trevligt ändå. Sen efter fikandet så gick jag och lämnade in min bandare hos Pelle, då har man fått de avklarat också :)


Onsdag: Idag stack jag tidigt till skolan för att få hjälp av Sofia att konventera mitt projektarbete från Digas så att jag sen kunde bränna de. Tack för de :) Sen följde jag med henne och åt lunch å sen så stack jag hem för att städa lite och göra mig iordning inför avslutningsmiddagen kl19. De var verkligen en lyckad kväll med god mat, gott sällskap och massa skratt :) Mycket bättre avslut kan man ju inte få.


Sen idag har jag bärt ner en del i källarn och sen har jag handlat och frostat av frysen, tvättat fönstrerna, tvättat badrummet och ugnen å spisen och köksfläkten. Har haft en hel del att göra idag :) De var ganska blöt att tvätta badrummet, blev ganska blöt om byxorna. Hehe Ska fortsätta greja lite idag innan de får vara nog för idag. Och imorgon är de avslutning men dagen ska jag börja med att lyssna på när favvo bandet The Women gästar OneFm (där jag praktiserade) de ska bli himla sköj, sen är de skolan som gäller och sen ska dom gästa SR Jämtland vid halv två och två kommer Bovärden Leif och kollar lägenheten. Senare på eftermiddag kommer min älskade familj ner och då kommer de bli trångt här kan jag lova :P Men de ska bli skönt att dom kommer och att få umgås med dom. Sen blir de tidigt på lördag och sen iväg hem :) Sen PAAAAAAAAAAAAAARTYYYYY!! Så jävla nice och häromdagen fick jag veta att Freppe kanske ska dit, vore ju as sköj. Vore himla kul att få träffa han innan han flyttar så jag hoppas han kommer fast att de inte är han musik smak alls, men The Women kan alla älska. Dom bjuder alltid på en rolig show när dom står på scen och även utanför :P hehe


Skriver igen imorgon om jag hinner och kommer ihåg.. hehe hej hej

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards