Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Frida - 3 januari 2011 23:13

Även idag har de blivit en del tv-tittande och på kvällskvisten tog vi oss äntligen ut en sväng för att busa, gunga och leka i snön. Jag och tjejerna hade fantastiskt kul, imorgon ska jag försöka så vi kommer ut på dagen istället :P hehe


Sen har jag varit och hämtat min kamera som jag beställt, såhär ser den ut och jag älskar den redan :)

  

Jag och denna kamera kommer nog trivas väldigt bra ihop :) På vägen hem så prata jag med pappa och ibland är jag så korkad så pappa tycker jag är lite dum haha och jag kan hålla med men trots detta så älskar han mig haha.


De ringde en trevlig snubbe till mig när jag precis kommit ut från ICA med mitt paket men de var inte mig han sökte utan någon Staffan hehe, hoppas han kom rätt sen :D


Nu i veckan ska jag hämta min Rockabilly-klänning som kommit också. Hoppas hoppas den passar! 


Rock On!! :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards