Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Frida - 13 maj 2012 20:02

Igår var de ju koutsläpp, de var snabbt överstökat då de var ren storm där borta i Ås. Men vi hann se lite busiga och spralliga kor och Klara fick chans att klappa en liten lurvig kalv och två ännu lurvigare får :) Sen tänkte vi gå en tipspromenad men vi tog varsin bulle och en mjölk (Arla bjöd på de) och åkte hem till värmen istället. Väl hemma så dela jag upp min och Klaras servis som har kommit i flera omgångar i stora lådor! Sen på kvällen bar de av till grannbyn för att träffa Anneli och Silje som jag inte sett på över 1år. Vi hade väldigt trevligt, innan vi sa hej då så bestämde vi att de inte ska dröja lika länge till nästa gång :P 

Idag har jag skjutsas Klara och två tjejer till in till Frösön för de var dags för deras 3 första matcher för säsongen, jag såg bara en och en halv. Jag hade lite ärenden att göra, spenderade dock 40 jävla minuter på skit Jula. Först fick jag leta efter personalen och när jag väl hitta en så skulle han iväg på annat så jag bad han komma tillbaka vilket han inte gjorde så arg gick jag därifrån och åkte direkt till Elgiganten istället och 2minuter där inne ändra mig till en solstråle fick så trevligt bemötande för med en gång kom en kille fram till mig där jag stod vid telefonerna och fråga om jag ville ha hjälp :) Sen fick jag trevligt bemötande på Max också. Tack för detta! På Max köpte jag btw en maxbox, som är en barnbox, hehe de var en sån söt liten hamburgare :D
Sen kolla jag lite på fotbollen innan jag äntligen fick åka hem och väl hemma så hade mamma lagat så god mat, potatismos och hemmagjorda köttbullar. Mums mums!! Nu ska jag strax sova, lång dag = trött :P

På återseende!! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards