Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Frida - 3 juli 2012 20:26

Ett inlägg om min vecka i pradiset kommer jag tänkte få färdigt de idag (sjukt svårt att sammanfatta en hel vecka i ett inlägg som inte ska bli för långt) men istället började världens bästa Andy snacka med mig. Jag tänkte vad är de nu frågan om och de han undra var helt enkelt om jag hade beställt deras skiva från Ginza än och svaret blev nej jag vill köpa den live och då skrev han att jag inte skulle göra de för dem hade bestämt sig för att ge mig en, hur underbara vänner har inte jag då? :D Jag blev så sjukt glad och rörd, fan vad kul. Min snuva och smärta i halsen blev genast mycket bättre :) Jag har nämligen åkt på nån sorts efter-festivalförkylning, som att de inte var nog med min fot (ni kommer förstå i nästa inlägg). Sen skrev han även att jag inte känns som ett fan och jag förstod genast vad han mena, dem känns inte riktigt som mina idoler eller vad man ska säga utan vi är jävligt bra vänner och jag känner mig som en del i bandet :) Fan vad gött jag kommer somna nu, de var precis vad jag ville höra! 

 


Jag kan helt ärligt säga att jag har dem bästa vännerna i hela världen så är de bara!!  Love you all!! 

Nu dags att sova och hoppas på att man mår bättre imorgon, sov gott!! 

Happy!! :D

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards