Alla inlägg den 16 december 2008

Av Frida - 16 december 2008 18:33

Idag har jag haft en väldigt rolig och trevlig dag.. Vi har idag gått igenom hur våren kommer se ut, de kommer bli en späckad vårtermin de kommer bli kämpigt men också kul. Vi fick en glad och lite chockerande nyhet, vi kommer ha morgon sändningar varje morgon hela terminen mellan 7.00 och 8.30 Vi kommer turas om så man behöver inte gå upp super tidigt varje dag, de blir högst två gånger i veckan. Och inte nog med de första dagen efter lovet så kommer JAG att vara programledare, My gadd!! Rick ska vara min sicekick eller vad man ska kalla de, de blir att dra till skolan på söndag när jag kommit tillbaka till Bollnäs. Bara hem och slänga in sakerna och sen dra till skolan, shit ja ja de kommer nog lösa sig.. Vi kan ju planera lite under lovet och sen är de ju bara att slänga in en massa låtar.. Haha kommer ha panik då men de kommer nog bli bra.


Ja sen var de dags att äta, julmat mums!! Hehe vi hade trevligt som fan och de var mycke skratt och stoj. Efter julmaten åt vi Ris ala Malta med apelsin bitar i, har aldrig ätit Ris ala Malta de var faktiskt rätt gott i liten mängd i alla fall. Sen var de pepparkakor, Lussebullar å en del choklad och skumtomtar som gällde. Hade ont i magen redan efter maten och de blir ju inte direkt bättre av att man proppar i sig ännu mer.. Är samma sak varje år, varje gång jag äter julbord. Jag äter alltid för mycke och kan inte sluta äta heller utan äter bara mer och mer, är helt hopplös. :P Sen efter en stund blev jag så sjukt trött, hade gärna gått och lagt mig och vilat lite och låtit maten smälta. Men vi skulle först ta några gruppkort och sen så skull Olof (vår ena lärare) visa oss hur man bränner in programmen på skiva. Sen gick jag och satt mig i soffan en stund och slappade, sen kom Rick och vi satt och snackade en stund. Sen gick jag och fixade med två låtar till mitt program och sen hände inte mycke mer. Jag och Marcela hade sällskap til tågstationen, trevlig som fan.


Sen när jag kom hem så har jag tvättat lite, skrivit på mitt manus till torsdag och så har jag packat lite.. Och ikväll blir de film, Titanic visas på tv3 så jag tänkte kolla på den.


Lyssna gärna på vårt program Onsdags brus imorgon mellan 14-15 på www.radiovagen.se.


Puss, kram och godnatt!!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards