Alla inlägg den 20 december 2008

Av Frida - 20 december 2008 11:32

Halloj allesammans.. Då var jag hemma i kalla Jämtland igen, de känns riktigt skönt. Sändningen i torsdags gick jätte bra och de var super kul, bästa sändningen hittills elle jag efter den första som handlade om The Women. :) Funderar starkt på att köra den sändningen igen :P Hoppas att de var några som lyssna i alla fall :P Tack till Sofia och Rickard som jag vet lyssna på mig.. Och tack Rick för att du brände över programmet på skiva åt mig. Resan hem var inte så seg, skulle egentligen åkt till Undersåker och vänt men jag slapp de. Familjen var ändå inne i stan så jag klev av där och så satt jag på tågstationen i Östersund i typ en timme och pratade med Emilia.. Hehe de var trevligt. :) Sen tillslut kom familjen och vi drog hem, kom hem ca 25 minuter tidagre än vad jag skulle gjort om jag åkte tåg.. Så jäkla skönt :D

Igår var jag på Klaras skolavslutning, småbarnen var bra som vanligt medans dom andra sög.. Sen var jag en sväng i Åre och sen sjöngs de en del Singstar med mina syskon trevligt som fasen.. Och idag ska granen kläs och syrrorna står och bakar knäck nu, ska strax hjälpa dom med de :P Sen i eftermiddag ska jag väl ta bussen hem till pöjken min hoppas jag, saknar dig som fasen älskling..


Ikväll är de final i Dansbandskampen så jäkla spännande asså, Heja Scotts säger jag bara!!


Ja de var allt jag hade att skriva för udag, kramizar

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards