Direktlänk till inlägg 21 juli 2012

En kväll med The Troubled Three

Av Frida - 21 juli 2012 11:26

Igår kväll drog Krogstråket igång och på scenen i O´learys ena tält i Badhusparken stod ett av världens bästa band nämligen The Troubled Three, är så sjukt glad över att dem spela fast att de bara varade i 45 min men jag är glad över de lilla speciellt eftersom jag inte trodde jag skulle få se dom i sommar. Hade ju tänkt se dem nästa helg i Norrtälje men eftersom jag tackade ja till att jobba på Yran så blev de ju inget med de men nu är jag lycklig och glad igen :)


Efter att ha sovit bort halva dagen (var hos Jossan på filmmys dagen innan och de blev lite sent), sen sökt boende i Norge och sen insett att klockan inte står still så fick jag lite bråttom. Hade några ärenden att göra i stan också innan de hela börja men jag hann med allt i god tid :) Hann till och med att prata med Emilia en sväng innan dem körde igång, medan jag står och pratar med henne så kommer förutom Tomas och Richard fram och kramas även J och P, två av pistörerna från Björnen. Fatta ju inte att de var dem först, men fan vad kul de var att se dem igen. Vi pratades vid lite och kramades såklart sen skulle dem vidare och jag skulle dra in till grabbarna :) Men wow vilken överraskning! 


De var underbart att få höra tonerna av grabbarna igen och lite nakenchock blev de också :) Såg även fler bekanta ansikten där inne, bland annat dem andra tre grabbarna från The Women (två av dem spelar ju i TTT) och två av dem lyckades jag få tag i sen och kramas med :) Sen när grabbarna hade spelat färdigt så hängde vi kvar en stund, träffa Jerrys supersöta tjej och hon är verkligen så trevlig som hon ser ut :) Sen var de dags att bege sig hemåt, jag Rick och Tomas ståbas började vår brottningsmatch ut. Hehe de var inte lätt. Väl ute så var Rick tvungen att besöka pissoaren och då fick jag vakta basen, kände mig otroligt cool när jag stod där och höll om basen hehe. Även en stund senare fick jag hålla i den, - Stå här och se cool ut sa Rick när han lämna över den till mig och jag lyckades ganska bra tycker jag haha. 

Sen försökte vi ta oss genom allt folk till min lilla pärla och där kom nästa utmaning, få in ståbasen i bilen haha de gick galant. Nu vet jag de, de får plats en ståbas i min bil :D Efter att ha lämnat av Rick så började min resa hem, hem för att sova några timmar innan man skulle hämta söta mamma på tågstationen :) Nu är de bara systrarna som saknas :P <3

Tusen tack alla inblandade för en trevlig kväll, nästa gång har vi de ännu trevligare och kör ett längre gig :D Love!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 28 maj 2015 14:19

Sist jag skrev så skulle jag till Ortopeden med min hand, helt sjukt att det redan gått 8 månader sen jag skada den och än är den inte helt bra tyvärr men förhoppningsvis så blir den helt återställd en vacker dag :) Var så nervös där jag satt i väntu...

Av Frida - 5 maj 2015 19:49

Då var vintersäsongen över för denna gång, känns både srogligt och skönt på samma gång. Vintern har ju gått galet fort, är det såhär det ska vara att säsongerna bara går fortare och fortare ju fler man gjort?   Jag har njutit till tusen av den si...

Av Frida - 17 april 2015 20:15

Det har hänt en hel del sen jag var inne och skrev sist, men nu tänkte jag passa på att skriva medan orken är så pass hög. Gick och vart sjuk igår, fick plötslig huvudvärk och yrsel så det sluta med att dem fick plocka ner mig med skoter :( Sen fick ...

Av Frida - 12 mars 2015 17:23

Våren verkar vara tidig i år med plusgrader och regn, hur ska det gå med vår snö i backarna?! Hoppas hoppas det håller säsongen ut, man börjar ju bli lite smått nervös. Det ska ju ändå hålla i 7 veckor till :PMen än så länge är snön bra i backarna oc...

Av Frida - 2 mars 2015 09:30

Nu är jag tillbaka för att göra en liten uppdatering. Den senaste tiden har jag känt att jag inte riktigt hunnit med allt jag vill göra men nu äntligen börjar jag komma ikapp vardagen vilket känns väldigt skönt! Januari avsluta jag med att hänga med ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards