Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Frida - 6 augusti 2013 17:55

Igår blev det en hel del info, men långt ifrån lika mycket som förra året när man var ny :) vilket var skönt. Fick träffa Hanne och Hilde igen vilket var superkul, annars var det väl inget som var sådär superkul :P 

Idag har jag packat 65gr gris med sjokolade, och fortfarande inte det minsta sugen på godis kan kanske komma imorgon när det är 5pack pölse som ska packas vi får se. Det är som att jag aldrig varit ifrån fabriken och mitt kära Bike park känns så långt borta, trots att jag jobba så sent som i lördags :(
Det har gått bra att jobba, kan ju maskinen, om man bortser från min axel som gör jäkligt ont. Vet inte vad jag gjort och jag vet inte vad jag ska göra med den, känns rätt hopplöst nu faktiskt :( Ska åka på jobbet imorgon så får vi se sen om det blir en extra lång helg för lite vila av axeln eller inte. Nu ska jag i alla fall ta mig mot Ica för att handla, sen är det dusch och sängtime. 

Godnatt allesammans och önska mig lycka till!! 

Saknar dig då sjukt mycket!! <3

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards