Direktlänk till inlägg 31 juli 2010

Hur får man tiden att gå?

Av Frida - 31 juli 2010 19:11

Jag har inte varit i Jämtland en vecka ens men de känns som att de är flera veckor sen jag kom hem, de känns ändå bättre att vara här nu än innan semestern antagligen är de precis vad jag behöver just nu. Komma till en annan plats och bara försöka tänka på annat och förhoppningsvis blir de Kalmar sen i höst. Nu plats med nya människor :) De vore sjukt skönt nu, att stifta lite nya bekantskaper. 


Körkortet de rullar på har nu fått tid för halkbanan (är lite nervös över de men de ska tydligen till väldigt mycket för att man ska kugga på de enligt min körlärare) och även för stadskörningen (är lite nervös över den också då min körlärare inte kommer vara där utan jag får köra men den andra istället, men de borde inte vara några problem att klara den heller har ju kört i Östersund så många gånger nu). Jag hade körlektion i torsdags och avslutade den lyxigt nog hemma på gårdsplanen :) De händer ju inte så ofta :P


Sen har jag gjort årets tabbe, jag lyckades ta fel på vilken dag mitt favoritband skulle ha sitt Melodikryss. Har väntat på de i ett år och så missar jag de!! Fan vad sur jag blev på mig själv när jag upptäckte de, men inte så mycket att göra åt :(


Nästa helg blir de en tripp till Kalmar som de ser ut nu, ska dit och hälsa på familjen jag har sökt jobb hos. De ska bli spännande och kul, ser dock inte fram emot tågresan :( Hoppas så innerligt att vi trivs med varandra, vill ha jobbet!!!


Sen måste jag börja bli bättre på att blogga igen, är lite svårt att komma igång efter semestern och sen har jag inte så mycket att skriva om. Händer inte så mycket i mitt liv just nu men ska försöka få ner en rad eller två varje dag.


Vi ses!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 28 maj 2015 14:19

Sist jag skrev så skulle jag till Ortopeden med min hand, helt sjukt att det redan gått 8 månader sen jag skada den och än är den inte helt bra tyvärr men förhoppningsvis så blir den helt återställd en vacker dag :) Var så nervös där jag satt i väntu...

Av Frida - 5 maj 2015 19:49

Då var vintersäsongen över för denna gång, känns både srogligt och skönt på samma gång. Vintern har ju gått galet fort, är det såhär det ska vara att säsongerna bara går fortare och fortare ju fler man gjort?   Jag har njutit till tusen av den si...

Av Frida - 17 april 2015 20:15

Det har hänt en hel del sen jag var inne och skrev sist, men nu tänkte jag passa på att skriva medan orken är så pass hög. Gick och vart sjuk igår, fick plötslig huvudvärk och yrsel så det sluta med att dem fick plocka ner mig med skoter :( Sen fick ...

Av Frida - 12 mars 2015 17:23

Våren verkar vara tidig i år med plusgrader och regn, hur ska det gå med vår snö i backarna?! Hoppas hoppas det håller säsongen ut, man börjar ju bli lite smått nervös. Det ska ju ändå hålla i 7 veckor till :PMen än så länge är snön bra i backarna oc...

Av Frida - 2 mars 2015 09:30

Nu är jag tillbaka för att göra en liten uppdatering. Den senaste tiden har jag känt att jag inte riktigt hunnit med allt jag vill göra men nu äntligen börjar jag komma ikapp vardagen vilket känns väldigt skönt! Januari avsluta jag med att hänga med ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards