Alla inlägg den 22 november 2010

Av Frida - 22 november 2010 22:01

Jag hade varit i badrummet och på vägen tillbaka till mitt rum så råka jag trampa på Hermes lurviga svans, såg han inte i mörkret :( Har dåligt samvete och de gör ont i hjärtat att jag gjort han illa men jag tror inte att de gjorde så ont på han såg inte ut som de för när jag tände lampan satt han där och kollade på mig, han blev nog mest lite chockad eller överrumplad. Får mysa extra mycket imorgon för att kompensera detta :P


Nu är mina arbetsgivare bortresta, dom skulle på kryssning och kommer hem imorgon kväll någon gång så jag har hjälp av barnens moster. Jag tycker bra om henne :) Sen har även deras morfar varit här en sväng. Imorgon tänkte jag ta mig en promenad de var rätt länge sen och de märks på kroppen/i kropp och själ att jag inte går så mycket längre som jag gjorde i Båstad. De är hemskt, skulle vilja och behöva gå minst en timme per dag. Ska försöka få till de. Saknar Båstad så in i helvete men i helgen ska jag upp till Gävle och roa mig lite, de är ett Rockabillyband jag gillar som ska spela och så ska jag träffa en kompis som jag inte träffat sen i somras (då vi blev vänner :P). Ska bli ruggigt kul att träffa han igen, har saknat han väldigt mycket. Denna lilla resa kommer pigga upp mig och göra så jag orkar stå ut till jul. Sen i början av Mars tänkte jag bege mig ner till mitt paradis Båstad igen och träffa lite vänner och bara njuta av världens vackraste ställe!


Puss å hej

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards