Alla inlägg den 27 november 2010

Av Frida - 27 november 2010 11:51

Ibland har man en sån jävla tur så de är inte sant. Igår åkte jag till Gävle allt gick rätt smärt fritt förutom att hjärtat höll på att hoppa ur kroppen ett tag hehe. Bussen skulle gå 05.24 * (*Tiden är på ett ungefär var ute i god tid, stod de på Ktls hemsida inte trodde jag att den skulle komma sent.) men den kom vid halv, tur att jag hade nån att prata med vid hållplatsen annars hade jag fått panik över bussens sena ankomst. Jag kom ner till stationen 4min innan tåget skulle gå de hade ju varit lugnt om jag inte skulle ha hämtat ut min biljett också. Så jag sprang in i stationshuset för att fixa de, av stressen få skrev jag fel kod första gången (man måste trycka rätt hårt på dessa sega knappar) sen när jag väl fått biljetten sprang jag till tåget som jag trodde var mitt och de visa sig vara fel aaaaaaaaaaaah! Jag fick vända om och hann precis med, kom fram till dörren precis innan lokföraren. Jag kunde sätta mig ner och andas ut, fy fan vilken tur asså :)


Efter de gick resan smärtfritt och de kändes jävligt skönt och kul när jag väl kom fram till ett väldigt snöigt Gävle :D Jag drog ganska snart till hotellet och checkade in, var lätt att hitta :) Senare var jag och kolla i affärerna i Gallerian bredvid hotellet :D Sen har jag myst på hotellet och innan läggdags fick jag ett trevligt samtal :D Somna med ett leende på läpparna trots att dom hade fest på våningen över mig.


Ikväll är de Rockabillyspelning som gäller på Å-krogen nått annat är inte inplanerat mer än att jag tänkte försöka komma ut en sväng om en stund trots att jag inte har några vinterskor :P men snö är härligt :D


Puss å hej 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards