Alla inlägg den 28 november 2010

Av Frida - 28 november 2010 11:04

Jag hade en väldigt trevlig kväll igår och vem hade kunnat ana att jag skulle bli en stolt ägare av Rocket Overdrive´s skiva Not you, inte jag i alla fall hehehe. Men jag är glad över de den är så sjukt bra :D 


Å-krogen är ett ställe som jag absolut kommer minnas som ett trevligt ställe med trevlig personal som är omtänksam och otroligt trevlig :) Bandet var inte lika bra som i Blomstermåla (men de beror antagligen på att de var första gången jag såg dom då och då föll för dom, men dom var grymma ikväll) men samtidigt går inte dessa två kvällar att jämföra, är så olika samtidigt som dom är lika. 


Kunde somna lycklig över dels skivan och att jag antagligen funnit åtminstone en ny vän :) Tack grabbar för en kanon kväll, denna resa var verkligen värd pengarna :) Jag hoppas verkligen vi ses igen om inte annat så hörs vi på facebook. 


Kram :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards