Alla inlägg den 14 december 2011

Av Frida - 14 december 2011 21:40

Då var denna födelsedag i stort sett över, jag har haft en bra dag och jag är glad över alla gratulationer (saknar dock från vissa :( ) och dem presenter jag fått. 
Tack så mycket allesammans!
Speciellt tack till familjen för dem fina presenterna och Syrran & Fadde för de fina kortet.


 
Mammas fina hemmagjorda tårta, mumsig!  
 
      
 Mamma gjorde fina rosor, hon har ju talang hon :)
                 
 Några av presenterna. Te, trisslot (tyvärr utan vinst), kort och så fick jag trosor :P
 
 
     
Fick även denna fina och varma halsduk :D
 
 

Födelsedagsbarnet själv :P


Tack allesammans för att ni gjot min dag minnesvärd :D

Love you All!!

Av Frida - 14 december 2011 11:06

Wiho idag fyller jag år igen, känner mig inte ett dugg äldre men jag känner mig rikare på kunskap och erfarenhet :D Och jag har varit med om mycket sen förra året :D
Och detta år är jag för ovanlighetens skull hemma med familjen så de ska bli spännande och se hur denna dag blir :) Hittills har jag fått många gratulationer, de värmer verkligen i hjärtat. Ni alla är underbara :D

Hehe Klara var så söt imorse, hon kröp ner och mös med mig imorse innan hon skulle se julkalendern hehe hon sa - Bara för att du fyller år idag :D Sötnos! <3

Nu ska jag fortsätta röja i mitt rum och sen fixa håret och få till nån bra bild på min nya frisyr, var ju hos frisören igår vilket tog en och en halv timma.


Tack alla för att ni är så underbara! :D 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards