Alla inlägg den 19 december 2011

Av Frida - 19 december 2011 20:59

Idag har vi gått igenom arbetshandboken (kan man kalla de) "Bergsäkert". De tog sin lilla tid men de var intressant och lärorikt trots att de mesta handlar om förnuft och säkerhetstänkande, kände redan till en hel del men en del var nytt för mig med. 


Sen luncha jag tillsammans med två män som är gamla kollegor till pappa och en kille från Umeå. Jag och "gubbarna" hade väldigt mycket att prata om, känns kul att få jobba med dem i vinter och den ena känner jag till sen innan. Han samåkte med pappa och jag och Anna var ju ofta med och åkte när pappa jobba så man träffa han en hel del också :) Jag kommer få många nya vänner denna vinter! :D
Efter lunch så fick vi äntligen våra arbetskläder, och de var inte lite :P hehe, jag känner på mig att jag inte kommer frysa särskilt mycket i vinter vilket känns gôtt :D


De har varit en trevlig dag och jag ser fram emot morgondagen då vi äntligen ska få lära oss våra liftar :D Jippi! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards