Alla inlägg den 22 december 2011

Av Frida - 22 december 2011 20:18

I tisdags var de sista dagen på introduktionen då fick vi lära oss liften och praktiskt öva hur man flyttar medbringare (själv liften, ankaret) och så fick vi åka skoter med en super trevlig och rolig pistör :) Rally-Magnus är mitt smeknamn på han hehe. Sen åt jag lunch med han och Tommy (kollega), efter lunchen skulle vi träffas för en snabb genomgång och sen var de bara jag och pistören kvar så jag fick åka med han ner :P 
Sen kollade vi in Flexen (programmet där vi fyller i våra arbetstider), de var lätt som en plätt när jag väl lyckades komma in i programmet hehe.


Både igår och idag har de bakats inför julalfton, igår var de lussebullar och idag är de ischoklad och knäck (bilder kommer en annan dag). Och imorgon börjar jag jobba på riktigt, de känns riktigt pirrigt samtidigt som de ska bli väldigt kul. Skräckblandad förtjusning :P hehe. De blir jobb i fyra dagar innan jag får vara lite ledig igen :P Ska bli så grymt kul. 


Nu ska jag fortsätta med julstöket, see ya! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards