Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Frida - 1 maj 2013 21:34

Det blev lite brädåkning både innan och efter jobbet, på morgonen var det väldigt hårt i backen var rätt jobbigt att åka men Snobben var riktigt fin som alltid :) Sen var det lite jobb, var så dött så jag höll på att somna där ett tag. Men höll mig vaken genom att sitta och rita lite :P Sen fick jag ett roligt uppdrag, Jonna uppe på berg ringde ner till mig och sa att hon skulle skicka ner ett lass skidor och snowboards. Gästerna fick för sig att dem skulle åka Zipline och snälla som vi är så tog vi hand om deras utrustning. Det blev 2 stolar fyllda med grejer, jag kunde sen öppna en skidshop haha.


Sen efter jobbet blev det några åk till, fick låna Kims bräda. Den är tyngre än min och kändes grym att åka på, den fick ett fint avslut på denna säsong. Gav även min bräda ett fint avslut sen. 
Vi stängning hjälpte jag Kim lite nere på dal, sen hade vi lite snöbollskrig. Sen var Philip och Kim lite jävlig mot mig, stod på en snöhög och gled ner så jag trilla så när jag låg där i snön så sparka Philip snö på mig och Kim var inte bättre han :P Haha hade snö lite överallt sen. Det var tacken för att jag kom och hjälpte dem på slutet av säsongen. 


Efter jobbet blev det Pizzamys med alla kollegor, sen var det dags att säga adjö till alla. Några av oss ses ju snart igen men en del kanske man aldrig träffar igen. Sen fick Johan och Lars skjuts av mig hem, kunde inte gärna säga nej när Johan fråga så snällt :P


Sen var det bara att åka hem, packa, tvätta och städa för imorgon flyttar jag ut. Sorgligt men sant! 

Tusen tack alla underbara människor för denna säsong, denna säsong har varit tusen gånger bättre än den förra och fort som tusan har den gått. Nu är det dags för nya äventyr, hem vila lite och sen är jag tokredo för sommaren och allt vad det kommer att innebära. Tack till er alla! <3

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards