Alla inlägg den 27 maj 2013

Av Frida - 27 maj 2013 10:25

På i fredags kväll drog jag hem till Jossan för lite tv-mys, pallade inte att vara ensam hemma. Så sjukt tomt, känns sjukt konstigt när Molly inte är hemma!! Vi såg en skräckis, den var rätt dålig men lyckades skrämma oss en del ändå. Var inte så kul att gå halvvägs ner i skogen sen för att hämta bilen (var tvungen att ställa den en bit ner då vägen är så dålig men hade sällskap av Jossan en bit och sista biten prata vi i telefon).
Vi var även uppe och matade fåren som dem äntligen fått dit och även hundarna fick sin kvällsmåltid :P


På lördagen bar det då iväg mot Ljusdal där pappa, Klara och Molly var och campa. Vi hade en trevlig dag med god middag och massa skratt och stoj. Strax efter halv nio begav jag mig mot Delsbo för att äntligen få träffa mina favoriter igen :D Lyckades dock köra förbi stället där dem skulle spela 2ggr, visste ju inte vart det låg så första gången var det inte så konstigt att jag körde förbi men andra gången var jag bara klantig. Glömde att jag hade vänt ganska nära så det fick bli en vända till haha :P



Åh vad kul det var att se dem igen och dem var lika glada över att se mig, efter lite kramkalas och snack så drog dem för byta om och jag blev kvar jag fick då hänga med dem som jobba inne i baren tills det var dags att dra igång spelningen :D Till min förtjusning så öppnade dem med Blame The Game, fick den även spelad för mig en gång till. Är så ju min favoritlåt så jag fråga om dem kunde spela den för mig, vilket dem till min glädje gjorde :D


Jag hade otroligt kul och det blev väldigt sent men man får ju passa på att spendera så många timmar man kan när man väl träffas :) Efter att tillslut sagt hej då till alla och kramats så drog jag till Ljusdal för sova några timmar innan resan hem. Halv 6 la jag mig i en iskall säng, myyyyyysigt nej inte det minsta!!


När jag vakna utvilad vid 10 så åt vi frukost och sen hade bara skönt fram till halv ett då vår resa hem börja med ett första stopp på Dollarstore i Ljusdal. Vi har även fått leta hund idag, halsbandet gick sönder när hon drog iväg efter en katt. Jisses vad dem sprang, knashund!
Sen stanna vi i Ytterhogdal så Molly fick bada, oj vad roligt och skönt hon tyckte det var :D Efter det så fika vi och sen börja en segresa hem. Fick bli en kort stopp mitt ute i skogen någonstans då både jag och pappa var sjukt trötta men efter det stoppet tog vi oss hela vägen hem. Blev pizza till mat och sen somna jag i soffan till Wallander :P haha.

Sen imorse blev jag väckt av Molly som kom in och gnällde hos mig, vet inte vad hon ville för hon sluta när jag kom upp. Antagligen tyckte väl hon bara att det var dags att kliva upp :P

Tack alla inblandade för en underbar helg, speciellt tack till mina underbara vänner Crille, Micke, Andreas och Rasmus. Sen även stort tack till min underbara familj (mamma vi hoppas du har det bra i Italien). Det får inte dröja lika länge till nästa gång! Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards