Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Frida - 17 maj 2013 17:24

Jahopp då var man tillbaka igen, blir så dålig på att skriva så fort jag flyttar hem men kommer bli bättre sen när sommarsäsongen börjar och jag flyttar in till Åre igen :D Igår blev det nämligen klart med boende inför sommaren, så jäkla skönt!! Troligen får jag en lägenhet för mig själv annars får jag dela med någon, kvittar vilket det blir faktiskt. Häromdagen var jag och pappa å kolla på ett rum i en lägenhet som jag var inne på, jättefin utsikt över Åreskutan men det var omöblerat så det kändes lite jobbigt. Nu kommer jag få ett fullt möblerat istället.


Sen har det inte hänt så mycket här hemma, myser mycket med Molly och går långa promenader. Häromdagen var jag en sväng hos Jossan på fikamys. Är så underbart att umgås med henne igen, saknar henne var dag vi inte är tillsamamns!


Idag är det 17mai och solen & värmen är äntligen här! :D Jag och Molly har varit en sväng nere och badat i älven, hon lyckades få mig att doppa fötterna haha kallt. Sen har vi njutit i solen och värmen och när mamma kom hem tog vi en lång promenad tillsammans med henne. Jag har idag även fått 2 efterlängtade brev på posten, ett paket från Norge. Bullet Proof lovade mig att sända deras skiva och idag kom den äntligen, som jag längtat!! Älskar den! :D Tack grabbar, hoppas kunna se er live en vacker dag! :D Sen fick jag även en bild på oss liftvärdar och pistörer från denna säsong, den är efterlängtad den med bara det att jag glömt bort att jag väntar på den.

Nu ska jag försöka slita mig från Bullet Proofs skiva och gå och käka, blir middag ute idag. Nice!! :D


Gratulerer med dagen Norge!! <3  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards