Alla inlägg den 11 april 2009

Av Frida - 11 april 2009 10:56

Igår var de hela tre spelningar i Åre med The Women :) Lycka eller vaddå?? haha. Jag fick med mig både Klara och pappa å dom tyckte de var kul och bra och jag tyckte de var fantastiskt som alltid fan jag blir bara mer och mer kär i dom för varje gång jag ser dom och de är altid lika kul att visa upp dom för folk som inte sett dom förut :) (Klara i detta fallet). Först var dom nere och spelade på Åre bageri i 40min och därefter drog dom upp till Hyddan för att se dom spela där också.. haha fan vad kul de var. När vi kom till bageriet så fick Jerry syn på mig först och han ansikte sken upp i ett leende :) alltid kul att dom gillar när jag kommer på deras seplningar.. Sen morsha även Johan på mig och han var också glad att se mig :) och jag var självklart as glad över att se dom också. :D Mår alltid bra när jag är i närheten av dom. Fan åh jag älskar dom mer än nått annat här på jorden asså dom är ju så jävla sköna!! Haha och sen när spelningen på bageriet var fördig så drog jag som sagt var upp till Hyddan fort som attan jag och Klara sprang den sista biten (backen upp) hehe sen tog de typ 5-10 min innan pojkarna kom. Segisar haha.. :P Haha Jerry blev lite chockad när han fick syn på mig där också hehe de var kul. Är du här också fråga han och då svara jag Ja.. Hallå eller man måste ju vara där de händer liksom. Även Johan var glad över att se mig där också :) hihi Men medans vi väntade på att dom skulle komma så stod vi inne och väntade, pappa och Klara skulle gå upp och kolla medans jag stod kvar där nere haha men helt plötsligt får jag syn på Lennart Jäkhel som sitter där haha han hade man ju inte tänkt sig att man skulle se där heller, de blev många kändisar på en och samma dag, haha sen under tiden som dom spelade fick jag syn på en annan känd snubbe Ljud-Eric haha de var kul att se han också fast roligast var att se The Women såklart. Dom stod och spelade ute lite kallt men jag stod och diggade så jag lyckades hålla mig varm om kroppen i alla fall, fingarna var de lite värre om men jag tröstade mig med att grabbarna också frös om sina och dom kunde inte stoppa in händerna i tröjan eller i fickorna som jag kunde så de var mer synd om dom plus att dom samtidigt skulle spela med sina frusna fingrar. Med andra ord inte särskilt synd om mig :P På Hyddan körde dom Aukustiskt eller ja dom fuskade lite dom hade en mick och en liten förstärkare och Jerry hade sin gitarr inkopplad så jag anser att dom fuskade lite grann men de gör inget hehe.. De var as kul att stå där och bara njuta och digga till musiken och de var då jag insåg att jag bara älskar dom mer och mer för varje gång jag ser/träffar dom. De ända jag saknade denna eftermiddag var Erik vette fasen vart han höll hus men de är ju afterski idag med och då hoppas jag att han dyker upp vore kul att träffa han med :) Idag hoppas jag även att jag kan gå på kvälls showen på Åre bageri de vore as kul, då blir de tre spelningar på en och samma dag. De vore inte fel alls hehe, de skulle vara häftigt med en typ tre dagars festival med enbart The Women. Jag skulle tycka att de var toppen!!

Ja hmm vad ska man mer skriva om denna fantastiska dag förutom att jag var grymt nervös när timmarna började dra ihop sig :) och att Klara fick krama både Jerry och Johan, de gillade hon. Jag fick enbart en kram av Jerry men jag har ju chans att krama dom alla idag :P hehe antagligen kommer jag bara få kram av Jerry och Johan men bättre de än inga kramar alls. Gillar dom så fruktansvärt mycke och jag sa till Johan att vi syns imorgon och de gillade han :D sa hon även till Jerry att vi syns imorgon.. Fan vad bäst dom är och kul att dessa spelningar blir av så blir väntan mellan de senaste giget och de som kommer den 30 Maj lite mindre. Behövde dessa spelningar och idag kanske John kommer med också hoppas hoppas hoppas :D Vore så jävla kul om han kunde hänga med. Han skulle säkert också gilla dom, fst inegn diggar dom så mycket som jag gör :P hehe Vet inte hur många spelningar jag har varit på med dom nu, jag måste räkna........så räknat färdig elva spelningar totalt ifall de blir tre stycken idag annars bara 10 (plus en gång då jag bara var med och hjlpte dom att rigga) och de väntas bli ca 7st till i sommar fy fan vaaaaaaaaaad kuuuuuuuuuul.. hehe näe nu har jag inget mer att skriva för stunden jag får skriva ikväll eller imorgon. fan vad jag läääääääääääääängtar, jag vill vara där nu! haha men snart så är de dags de är inte många timmar kvar nu asså.


Puss och kram ha d gött och John jag hoppas du kommer :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards