Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Frida - 10 oktober 2010 18:12

Här får man på käften, från alla jävla håll

 Dom tycker jag är fånig, som lirar rock 'n roll

 Nu får dom sluta gnälla, nu får jag säga till

 Att jag går åt vilket jävla håll jag vill


Jag är en rockabilly rebel, från topp till tå

 Å det svänger så det dånar, när jag står på

 Varenda jävel kan väl höra, att det är bra

 För världens bästa rockabilly rebel är jag


Mats Olsson på Expressen, han tycker jag är ding

 Och dom på sveriges radio, dom fattar ingenting

 Dom tycker jag är dålig, det skiter jag väl i

 Vill dom inte lira mina låtar kan dom låta bli


Jag är en rockabilly rebel, från topp till tå

 Å det svänger så det dånar, när jag står på

Om du gillar mina låtar, så blir det mer

Jag är en rockabilly rebel som lirar för bara er


Jag är en rockabilly rebel, från topp till tå

Å det svänger så det dånar, när jag står på

Varenda jävel kan väl höra, att det är bra

För världens bästa rockabilly rebel är jag


Jag är en rockabilly rebel, från topp till tå

Å det svänger så det dånar, när jag står på

Varenda jävel kan väl höra, att det är bra

För världens bästa rockabilly rebel är jag

Yeah, världens bästa rockabilly rebel är jag

Well, världens bästa rockabilly rebel är jag

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards