Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Frida - 22 oktober 2010 22:42

Jag skulle kunna säga att dagarna bara flyger förbi men då skulle jag ljuga, dom går relativt segt men snart, snart är de dags för min första resa hem sen jag flytta till Kalmar och de känns jävligt bra. De ska bli så himla kul har planerat allt in i minsta detalj (nästan i alla fall) :P


Livet de rullar på och vissa dagar är bättre än andra igår tex. var en bra dag. Jag och Linda var på stan med barnen och kolla i affärer och sen fika vi. Mysig och trevlig dag. Och jag trivs otroligt bra med mitt nya smeknamn, de är Sia för hela slanten. Hehe. Till och med lilla Selma kan säga Sia nu och de värmer mitt hjärta. Ni är underbara (för de mesta i alla fall). 


Nått annat som också värmer mitt hjärta är toner från 60-tals låtar :) I kvällens Idol bjöds de på en hel del av den varan, The Beatles tema wonderful :D Jay imponerade, trodde verkligen inte att han skulle fixa detta tema men de gjorde han och han gjorde de bra :) Men den som fick min Rockabillyhjärta att klappa ordentligt var Minnah, är så glad att hon fick chansen att komma tillbaka. Hon gjorde den bästa kvinnliga versionen av Twist and shout jag någonsin hört. Så in i helvete jävla bra asså (ursäkta språket men de var så grymt bra)!!!! Tack Minnah!! <3


Nu dags att plugga in lurarna i öronen, slå på The Women och bara slappna av och vaggas in i drömmarnas värld :) Godnatt!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards