Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Frida - 13 oktober 2010 22:35

Måste bara berätta en rolig sak innan jag kommer till de jag skulle skriva, häromdagen pratade jag med Alice och hon berättade vad hon hade gjort på Öland. Hon berättade att hon hade åkt kana och att hon hade klättrat upp på repstegen helt själv och att hon höll i sig helt själv. De var så kul att se henne berätta de, hon gick upp i varv och såg så lycklig ut och prata på som bara den hihi man kunde inte annat än att le :)


Nu till dagen.

Idag har jag och charmtrollet Selma haft lite pussmys. Hon säger nej till allt (fast att hon inte menar nej) och när hon inte säger nej så går hon runt och säger puss. När jag höll henne i famnen idag så sa hon puss och jag svarade med att säga puss och sen gav hon mig en puss på munnen. Åh sötis, senare på kvällen fick jag två till :D Hon somna i min famn idag också när vi kolla på tv. Åh vill behålla henne, ha henne för mig själv. Hon är så underbar, hon kan skratta och le åt ingenting, hennes skratt och leende smittar verkligen av sig.


En till som är lite av ett charmtroll är lilla Agnes, hon är imorgon 4v och hon börjar nu tycka allt runt omkring är väldigt intressant, mycket intressantare än att sova :P Hon ler också, sötisen. Har suttit med henne i famnen idag och myst, matat och försökt få henne att somna, vilket hon inte hade några som helst planer på :P


Usch de kommer bli jobbigt att lämna dessa underbara människor sen men jag har god tid på mig att vänja mig vid tanken :P Först ska jag stå ut utan lyxmat i 4veckor då Oskar är ute på sjön. Hoppas jag och Linda överlever :P


Puss å godnatt. 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards