Alla inlägg under november 2010

Av Frida - 7 november 2010 12:06

Oj oj oj vilket härligt kalas!! Grattis ännu en gäng! <3


Passade på att bli fotad tillsammans med mina favoriter killar från vänster : Emil, Erik, Jag, Tomas, Johan och Jerry.


De var ett fantastiskt kalas och dom var grymmare än grymmast. Är så himla glad att jag fick delta. Stämningen var på topp, dom var vildare än vanligt, de var så bra som de kunde bli :) Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att de var sjukt kul och de var så himla kul att träffa alla igen. Lite extra kul var de nog att träffa Erik för han har jag inte sett på lite över 1 år. Tack killar för en fantastisk kväll, de var värt varenda öre (men de visste jag redan). Tack för kramarna och fotot :) Ni är underbara!! <3 Skulle kunna resa halva jorden runt för att se er spela, vi ses snart igen!


Nu ska jag gå en promenad med mamma till Ica, sen blir de matlagning och så ska jag packa för ikväll bär de av tillbaka till Kalmar. Vill inte riktigt men de är ju inte långt kvar till jul och sen hoppas jag att 2011 har roliga saker att erbjuda (men de tror jag).


Kram och kyssen!

Av Frida - 6 november 2010 11:25

Grattis på födelsedagen The Women!!


 

Äntligen har dagen som jag längtat så efter kommit, idag ska jag på 10års kalas. Ikväll kommer jag och pappa infinna oss på Marite i Östersund där de är The Women 10 års jubileum som ska firas. Tänk alla dom som har varit med från och sett dom utvecklats, jag hade velat vara med :P Jag tycker att dom utvecklats bara under dom två jag har hängt med. 

Ikväll är jag övertygad om att de blir ett helvetes jäkla bra party (ursäkta språket mamma) och pappa ska för första gången få ta sig en öl nu när jag äntligen har kökort annars har han varit chaufför eller handledare :) 

Jag kommer antagligen vara den gäst som åkt längst, jag kallas galen so åker från Kalmar till Jämtland bara för att vara med. Men ett sånt här kalas får man bara inte miss (hade åkt även om de bara hade varit en vanlig spelning).


Har inte riktigt tid att skriva mer nu, dagens schema är långt så de är bäst jag sätter igång på en gång. Kommer in väldigt snart igen.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards