Alla inlägg den 2 december 2010

Av Frida - 2 december 2010 19:54

Söndagen i Gävle var toppen, lyckades bli lite smått förälskad i staden :) Den är vacker. Efter att jag packat ihop och checkat ut drog jag till stationen, visste inte vad jag skulle hitta på eller vilket tåg jag skulle ta. Men jag behövde inte sitta där ensam länge innan underbara Patrik ringde, sen hängde vi en stund på stationen och bildade ett minst sagt udda band bestående av folk som gick förbi hehe. Senare drog vi till hans nya lägenhet för att kolla in den :) På väg dit svängde vi förbi den stora bocken (som var mindre än jag trodde men än dock fin) han tyckte inte att man kunde besöka Gävle vintertid utan att de sen och jag var beredd att hålla med. Sen satt vi hela eftermiddagen och testa våra kunskaper i Vem vet mest, hehe de gick sådär för min del :P Men vi hade kul. Tack Patrik för ett underbart slut på helgen. 

Men jag höll på att bli kvar i Gävle då de var problem med att boka tåg hem, men efter mycket krångel lyckades jag komma därifrån och hamna i samma kupé som en grym saxofonist :P 

De var inte mycket sömn den natten men sova kan man göra när man är död :P


Igår var vi hela familjen (inte min då men den familj jag jobbar hos) på Gekås, när jag kom innanför dörren ville jag bara vända om och åka hem igen men de gick bra och de slutade med att jag fick köpt mig lite grejer bla en till Rockabilly-jacka till ett fantastiskt lågt pris :) Vi var hemma tio över ett inatt :P Säger bara att de kommer dröja ex antal år innan jag åker dit igen!


Nu ska jag mysa framför tvn med en varm kopp choklad( och hoppas att Agnes sover för natten :P) tills dom andra kommer hem. 


Hej då! 


P.S Rocket Overdrive's skiva är så in i helvete bra (ursäkta språket :P). Den har gått på repeat sen jag fick den och jag älskar den bara mer för var gång jag lyssnar på den. D.S

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards