Alla inlägg den 14 december 2010

Av Frida - 14 december 2010 23:20

Att denna födelsedag inte skulle slå förra årets de visste jag redan innan men att den skulle bli så bra som den ändå blev de hade jag inte ens vågat hoppas på :) Den har inte varit perfekt men överlag har den varit kanon, jag är väldigt nöjd med den.


Imorse efter att barnen öppnat sina paket i adventskalendern så fick även jag mig ett paket, dom hade köpt ett nagellack och dekerations klistermärken till naglarna. Super fint och jag blev jätte nöjd,gillar att göra naglarna fina :)


Sen har jag varit ensam hemma med barnen idag två omgångar, först var dom väldigt snälla och satt mest och kolla på barnprogram medan sen andra omgången då gjorde dom inte alls som jag sa inte mellan syrran i alla fall. 


Till middag åt vi omelett med championsås på och köttbullar till, mums älskar ägg. Sen när barnen somnat så var de dags att smaka på Lindas hemmagjorda tårta. Den var underbart god. Stort tack för den och för presenten :)


Sen vill jag tacka alla underbara vänner, familj och släktingar som gratulerad mig idag. De var många som jag inte trodde skulle gratulera mig men som gjorde de. Alla gratulationer har värmt mitt hjärta och jag kommer nu somna med ett leende på läpparna :) Fick även ett grattis från min förebild inom radio Christian :) och ett speciellt tack till dig Gabbe för den fina sången, blev alldeles tårögd.


Jag älskar er alla och ni betyder så sjukt mycket för mig. Massa kärlek till er! <3

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards