Alla inlägg den 12 december 2010

Av Frida - 12 december 2010 22:36

Jag har för andra gången i mitt liv fått vara frisör och jag säger inte att jag är bra på, men jag är rätt hyfsad på de men då pratar vi inga avancerade klippningar. Första gången var när jag och ena syrran klippte pappas hår, kunde inte bli värre än va de va i alla fall :P Hehe de var kul och igår var andra gången. Då var de lilla Lalles lugg som friserades. De är lugnt jag hade fått tillåtelse av hennes mamma, de var till och med hon som sa att jag kunde göra de och Lalle ville att just jag skulle göra de :) Jag är The number one i väldigt många tillfällen. 

Men som sagt igår slog vi på sak och klippte av den lite, de var lite svårt eftersom hon inte riktigt kunde sitta still hon var så uppspelt :) Vi båda tyckte de var kul och hon var väldigt glad och nöjd efteråt. 


På tal om att vara The number one, Lalle gillar inte att tvätta håret hon skriker och gråter jämt utan dom två gånger jag tvättat de på henne. Då har hon varit glad och nöjd under tvättningen. De är kul, jag är med andra ord bäst på att tvätta hennes hår :D haha


Näe nu är de dags att försöka sova, de kommer ju en dag imorgon med. Då ska de tvättas, har inga rena byxor :P


Godnatt och hej då!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards