Alla inlägg den 19 december 2010

Av Frida - 19 december 2010 22:11

Igår firade vi min födelsedag här hemma med min favorit tårta och presenter,jag fick sjukt fina presenter en underbart vacker tavla på Elvis (som sattes upp av mamma på väggen idag ovanför min säng, vackert!) två små metallplånböcker med Elvis på och en kopp med Elvis på som jag förälskade mig i när jag var och hälsade på syster i Uddevalla. Är otroligt glad över dessa fina presenter, de blev genast ännu mer spännande och se vad dom hittat på för kul till mig i julklapp och de ska bli kul och se om äldsta syrran kan toppa förra årets julklapp. 


Tack för dom fina presenterna!! 


Sen har de spelats Wii i helgen, yngsta syrran har skaffat sig ett. Jag, mamma och syrrorna hade tennismatch igår de var ett under om man kunde undvika att bli slagen hehe men vi hade fantastiskt kul.


Tack för en toppen helg, hoppas ledigheten fortsätter såhär :)


Nu ska jag gå och lägga mig och bara njuta av att veta att Elvis vaktar ovanför mitt huvud :) 


På återseende! :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards