Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Frida - 3 juni 2012 10:37

De har inte hänt så mycket spännande den här veckan och jag inte har jag blivit bättre på att skriva heller, men ska försöka ändra på de. 


I måndags körde jag tjejerna till fotbollsträningen och medan dem spela så hängde jag uppe hos pappa på hans jobb. Trevligt som alltid. Sen gick dagarna och de hände inte så mycket förrän på Torsdag kväll då Kulturskolan hade uppvisning varav Klaras dansgrupp var med och visade upp två danser de var väldigt kul och se och dem var väldigt duktiga. Trodde inte jag skulle klara av kvällen då jag kände mig yr och febrig men de gick bra och nu mår jag mycket bättre igen :)
I fredags drog jag och Klara upp till Jossan en sväng för Klara har länge snackat om att hon vill leka med hundarna och så fick de bli, vi var där lite mer än en timme och dem lekte  hela tiden haha. Dem gillade verkligen henne :D På kvällen så var de bara jag och mamma hemma för Klara hade vi lämnat bort till sin kompis så vi hade fredagsmys framför Let´s Dance, sjukt spännande, och ANTON VANN!! Så jäkla gôtt asså! :D
Igår på kvällen när alla var samlade igen så satt vi och spela Med andra ord, sjukt kul spel. Klara var den smartaste i gänget haha :D


Idag ska jag bara invänta att de blir nästa vecka för då ska vinvädret komma tillbaka :D Så man får väl passa på att rensa i rummet nu då så man kan slappa nästa vecka :D 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards