Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Frida - 11 juni 2012 20:20

I lördags drog jag ner till Järbo och Jäderfors för att gå på Rockabillyparty på Holmen, otroligt trevligt och mysigt :) Jag fick bo granne med männen i Knockout Greg & Blue Weather, väldigt trevliga måste jag säga. Mötte dem i trappen när jag skulle ut och hämta en väska i bilen och senare på kvällen mötte jag dem på festen hehe när jag hängde inne i logen så jag satt och snacka med den ena killen ett tag :) Trevligt som attan. Och Fanny Mae & The Dynamtie Belivers var mycket bättre live än på klippen jag sätt, de var kul. Sen var ju Rocket Boysen bäst såklart. Hjälpte Cattis (mamma till Emma, jag träffa henne på kryssningen jag var på sist) att filma grabbarna och sen har jag hängt med bla henne, boysen och Isak & Pontus som spelar i Fanny Mae. De var väldigt kul att träffa dem igen :D

När allt var så slut så drog jag Emma och Micke i förväg till efterfesten och sen kom Crille, de var vi fyra jättelänge. Sen gav dem andra två upp så de blev bara jag och Crille kvar, vi skulle vänta in Cattis och Carina som skulle komma hem så satt vi och prata med dem ett tag innan vi satte oss i bilen och körde till Järbo. De var en jättemysig färd hem, solen som nyss gått upp helt tyst bara jag, eller ja vi prata ju och lyssna på TTT, och Crille :)

När jag vakna sen så var de bara att packa ihop och bege sig iväg, men först stod jag och prata lite med Birgitta (underbar tant som jag hyrde boendet av) och en av killarna i Knockout. Var så skönt när jag väl kom fram till Örebro där jag äntligen fick träffa min svägerska och mina brorsöner - som jag längtat!! Mycket mys, bus och spelande har vi hunnit med och god middag bjöds jag på också :) Innan avfärd idag spela jag och Edwin tre-i-rad, han vann :P Tyvärr blev de en kort vistelse där och jag har blivit beodrad att stanna 3 veckor nästa gång jag kommer :P hehe. Tack Fia för att jag fick komma!! 


Resan ner till Öland var seg, Norrköping är ett skitställe btw :P, så de var skönt när jag väl kom fram och tjejerna blev galet glada över att jag kom. Vi har busat som bara den sen jag kom och dem skulle kolla på min lilla bil typ tusen gånger om hehe. De är skönt att vara tillbaka faktiskt :) Nu ser jag framemot en grym sommmar :D

Ciao!  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards