Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Frida - 23 juni 2012 16:10

Inatt har jag inte sovit jättemycket men den tiden jag har sovit har jag sovit gott, igår efter att jag kört ner Linda och hennes kompis till stan så kröp jag i säng och inte långt efter vakna lilla Selma och var ledsen så hon fick komma och sova hos mig :) Haha hon har en väldigt udda stil när hon sover, en stil som liknar pippis :P haha. Vakna även tidigt på morgnen av att de var någon som låg på min höft, de var lilla mys Hermes. Jag rulla runt på mage och låg och klappa på en bra stund. Han är så go, sen vid tio i sju vakna Alice och kom och joina mig i sängen. Vi satte på tvn och hämta Agnes som hade vaknat och sen kolla vi på Ramus på Luffen tills Selma vakna när de var slut så gick vi och åt frukost :) 


Sen har vi bara tagit de lugnt idag, jag är snart klar med mitt packande och är ganska redo inför min resa till Borlänge :D Vi kommer med andra ord inte höras på lite drygt en vecka, när jag kommer tillbaka kommer jag säkert att ha massor att berätta. På återseende allesammans! 

ps. På lördag får jag äntligen träffa lillasyster Anna som ska på Rihanna. Ska bli så kul att se dig!! d.s

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards