Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Frida - 13 juni 2012 20:08

Dagarna rullar på sakta men säkert och knappt har jag varit här förrän jag ska åka igen, tidigit imorgon bitti drar jag hem till Jämtland för att på fredag åka över till Norge för att gå påanställningsintervju och jag är mega nervös - hur ska de gå med norskan! :P Jag hoppas allt ska gå vägen och att jag får jobbet så jag sen till vintern kommer hem och pratar norska haha. Wish med good luck! Se upp Norge för här kommer jag :D

De har varit ganska händelserika dagar, härom dagen såg jag och Linda en råddjursmamma springa med sina två små ungar genom grannskapet här, tror dem hade hamnat lite på villovägar men dem var otroligt söta :) Sen igår kväll när jag satt på övervåningen vid datorn så hör jag ett hemskt ljud nerifrån, trodde de var Agnes som hade vaknat och lås och skrek för de lät som ett barn. Linda nattade dem andra. Jag kom ner och finner Hermes och en annan katt bråkandes i vardagsrummet och även Linda kommer ut för att se vad de är som låter. Hermes var ganska arg på den andra katten som hade tagit sig friheten att gå in i hans hem, de var alltså lilla Hermes som skrek så fruktansvärt :P

Nepp nu ska jag krypa i säng och kolla på film för imorgon ska jag upp i ottan, kl6 jo jag tackar :P hehe. Som tur är kan jag sova hela vägen till stockholm. De blir nice :D Återkommer och berättar hur intervjun gick :) 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards