Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Frida - 6 augusti 2012 20:40

Dag 2 i Norge har inte varit händelserik överhuvudtaget, har suttit instängd på mitt rum hela dagen förutom imorse då jag och pappa åkte ner till stan (sjukt jobbig stad att köra, pappa som körde och jag var nervös över att låta någon annan köra Pärlan men de gick bra) för att gå på skattekontoret och fixa så jag kan få ett D-nummer (D-numret är ett tillfälligt personnummer som jag måste ha för att få lön). Fattade inte ett ord av vad kvinnan sa men de gjorde som tur va pappa eller han fatta lite i alla fall, sen kändes de som att hon dumförklara mig och inte alls tyckte om mig och pappa fick samma känsla. Jag gillade inte henne heller så de så! 
Efter vi fixat de som gick hyggligt fort och vi kom i rättan tid när vi var klara så var de as lång kö, vi åkte hem igen (ett hem som inte känns som ett hem, inte än i alla fall fast att jag tagit med halva mitt bohag :P) hann umågs en kort stund innan de var dags för han och Pärlan började sin långa resa hem :( Blev så tomt när dem hade åkt, men de var skönt att jag hade huset för mig själv och slapp dem andra boende :P Jag trivs inte att bo såhär och dela kök och badrum med främlingar men jag ska stå ut, de är ju trots allt bara 3månader och sen får jag komma hem igen :) 


Ja hela dagen har jag spenderat inne (tråkigt nog eftersom de var så fint väder ute) eftersom jag vägra gå ut, får se vad jag hittar på imorgon. Kanske börjar med att packa upp mina saker ur väskorna, så jag hittar dem, eftersom då jobbar mitt sällskap som jag haft idag så jag får klara mig på egen hand :P


Snart dags att kolla klart på filmen jag börjat till på, LOL, väldigt bra film och en av dem manliga skådespelarna äv väldigt snygg :P 


Men på återseende!! 


P.S Förresten pappa tusen tack för att du följde med mig hit, de betydde jättemycket för mig. Älskar och saknar dig!! D.S

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards