Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Frida - 11 augusti 2012 12:49

Igår var de första arbetsdagen, då vi äntligen sattes in i arbetet på riktigt en introduktionsdag, och de var riktigt kul och de gick bra med norskan och att hitta. Alla är jättesnälla och jag jobbade med en jättetrevlig tjej som var jättetrevlig och jag förstod hennes norska väldigt bra :) Vår uppgift för dagen var var att fylla plastbackar eller som dem säger på norska kasser med marsipanstänger som med choklad överdrag, sjukt goda till en början i alla fall haha lessna lite på dem sen trots att jag inte åt så många :P, de var enkelt och jag kände mig bekväm med jobbet :D Hoppas jag hanmar där på måndag också men de gör jag troligtvis inte eftersom vi inte har någon bestämd  plats utan vi har rullians på Marsipanavdelningen :) Ja ja jag ska väl kunna alla platser snart och känna mig bekväm med alla :P 


Efter jobbet idag så drog jag hem och hämta mina grejer innan jag drog ner till stationen, hem för att träffa pappa och se Brolle lira! :D Kommer bli grymt. Tågresan var inte så grym, grymt seg! 
Hängde med pappa på jobbet några timmar, bakade bullar (eller jag och den ena tanten som bor där, super söt, hade koll på bullarna i ugnen som hon och pappa höll på att baka), sen drog vi ner till pizzerian och hängde lite och åt (helt underbara grabbar som jobbar där, sjukt roligt). Sen bar de av hemåt och sen ringde J mig så vi snacka lite innan de var dags att sova och idag sitter jag bara och inväntar att tiden ska gå så jag kan åka till Föllinge :D Fattar inte att jag ska se Brolle, helt sjukt! haha.

Höres! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards