Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Frida - 4 juli 2013 22:15

Imorse eller natt eller när det nu var så vakna jag av att det lät som att en helikopter skulle flyga in i huset, och det gjorde han inte bokstavligen men nästan. Det var ambulansen som skulle landa borta på Hc som ligger 1minuts promenad bort. Hörde den sen när den körde igen, men då orkade jag inte bry mig :P 

Sen på jobbet så blev jag varmt välkommen av Bullen och sen börja en bra dag, vi fick ta bilen upp idag (jag var snabb och satte mig bakom ratten, ville ha en behaglig färd upp). På Hummel dal hitta vi Hans, vi skicka upp Janne på berg och sen satt vi där nere och hängde tills han kom upp. Jag sa att jag ville ha fler och bättre pennor för dem 2 vi har är rätt dåliga och så är dem grön och röd tycker det är så jobbigt att läsa en skylt med bara dem färgerna. Så när dagen var slut så hade han en överraskning till mig, ett helt paket pennor så nu har jag en lila, orange, vit och gul. Hur glad är inte jag nu då? :D 


Det har varit en bra dag och tiden uppe på berg blev inte så lång då vi hade bara en lunchare så vi fick åka iväg en i taget. Efter stängning kom Niclas förbi och fråga om vi kunde hämta en bil borta på Poman och självklart fixa vi det. Åkte bort och kolla så den verkligen stod där (eftersom han inte var säker) innan jag hämta min kollega på dal. Kollegan min fick ta den andra bilen och ställa på 6an dal medan jag åkte ner, hade lite saker med mig ner. 

Efter jobbet hängde jag kvar till stängning, mötte Lars (tror jag han heter) dotter som börja prata med mig. Så söt, hon fråga om jag gillade hennes tröja. Svarade att det gjorde jag, den var så rosa och fin och så sa jag till henne att jag gillade hennes söta prickiga klänning. Då berätta hon att hon hade en vinterklänning hemma med glittrande hjärta, då blev jag riktigt avis. 

Tack alla för en otroligt bra dag! :D 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards