Direktlänk till inlägg 13 april 2009

Bästa påsken ever!!!

Av Frida - 13 april 2009 11:27

Detta har varit den bästa påsken någonsin :) tack grabbar för detta!! De har nu blivit hela 4 The Women spelningar på enbart 2 dagar och de är verkligen toppen. Fredagen har jag ju redan skrevet om och lördagen måste jag säga var ännu bättre :) Vädret var på topp och jag mådde prima. Åkte med en super trevlig busschafför till Åre och jag åkte sen med han hem också. Jag var inte lika nervös denna dag som jag var i fredags, eller nervös och nervös jag avr väl pirrig de är alltid kul att träffa grabbarna och nu har jag fått träffa dom en massa på bara två dagar snart får dom väl adoptera mig :P De var tur att dessa spelningar blev av behövde denna glad posituva kraft som jag får av dessa underbara killar :) Ja men mer om lördagen nu.

Jag kom dit vid halv tre och dom börja inte spela förns strax efter fyra, medans jag väntade på att tiden skulle gå så stod jag ute i solen och lyssnade på The Women i mina lurar = toppen! (Fast de är mer toppen att stå i solen och se dom spela live) Ja men sen blev klockan tjugo i fyra och då drog jag mig dom få meter de var till bageriet för att se om de fanns nån sittplats (de hade inte gjort de när jag kom, då var de smockat överallt) och de gjorde de. De fanns till och med gott om dom :P jag var påväg mot ingången och då träffade jag på Johan och han blev glad över att se mig och så frågade han - Är du här idag igen? - Ja men självklart, svarade jag hehe. Sen snackade vi lite till medans vi gick till uteplatsen på bageriet och vi snacka om de super fina vädret och att dom nog skulle spela ute. En kram fick jag också när jag kom :) eller när vi möttes. Sen börja dom bära ut sina saker. Och sen kom Tomas och gick förbi mig och vi morschade på varandra. Dom flyttade ut ett bord (bordsbänk eller vad man ska kalla de, både bord och sittplats) från ett hörn och ställde den på en annan plats och där slog jag mig ner sen och de innebar att jag satt längst fram haha som vanligt, håller mig alltid längst fram :P De var härligt att få vara ute i de härliga vårvädret fast att jag satt i skuggan och därav frös en del.. Men jag glömde bort de efter ett tag då jag koncentrerade mig helt på killarna. Sen drog dom upp till Hyddan och även jag. Jag gick först genom Åre till Berg banan som jag skulle åka med en bit så att jag sen kunde gå sista biten. Dom hade redan kommit dit när jag kom :P Hihi Gick och ställde mig längst fram under en trappa haha.. De tog ett tag innan nån av dom fick syns på att jag var där men när Johan fick syn på mig log han med hela ansiktet och jag sken tillbaka :) De var en hejdundrande show asså och när jag stod där i solen och njöt så kom jag på att dom bli bara bättre och bättre för var gång jag ser dom :) och de gick jag även fram till dom och sa efteråt. Tog Jerry på axeln och sa hej och så sa dom nått osm jag inte kommer ihåg och sen sa jag -Ni blir bara bättre och bättre för var gång jag ser er :) och då svarade Johan -Är de så?? -Ja, och då sa han att de går åt rätt håll i alla fall. Sen packade dom ihop sina saker och drog iväg, Johan och Emil åkte nått fordon till bilen (de fordon som transporterade deras fordon) medans jag höll sällskap med Jerry och Tomas. Jag stod och tämde skon på snö och så gick Tomas förbi mig och sa -Hon har ju ungefär lika bra skor som oss. Hehe sen när vi nästan var vid bilen så frågade Tomas om jag skulle ner på byn och då svarade jag ja -Vill du ha skjuts?? -Ja om ni har plats. -Jo vi har en plats över och då fick jag åka med de var kul och trevligt :) Andra gången jag åker med dom nu. Förra gången var de i Emils lilla vita bil (Åkte då från PC ner till busstorget) och denna gång en buss (tror att de var deras). Trevligt som fan, asså snar får dom fan adoptera mig tror jag!! Haha De är väl lika bra jag är ju ändå nästan på alla gig hehe, jag kan bo i deras buss inga problem eller i deras villa där dom har studio och intrument förvar. Då kan jag sända radio därifrån och sen kan jag ju putsa deras instrument så dom är skiner när dom ska användas :) Kan fixa sladdar och annat också, dom kan ha väldigt bra användning av mig :P Haha näe nu vet jag inte mer vad jag ska skriva om denna dag mer än att jag sa hej då till Tomas och Johan innan jag gick och av Johan fick jag även en kram. Han och Jerry gillar att kramas :) och jag med, älskar att kramas :D

Ja de var allt för denna dag och nu tänkte jag skriva lite om söndagen..

John skulle kanske ha följt med mig på The Women men de var ju tur att han inte gjorde de för då hade jag inte kunnat åka med dom ner :P Men i alla fall igår söndag så bestämde vi att vi skulle träffas så när pappa kom hem på sin rast så åt vi middag och sen följde jag med han till jobbet och var där i några timmar och spelade Fia med knuff med tanterna Anna och Gerd :) De var super kul, pappa var med en stund också och så fick vi även höra Gösta sjunga. Jag hade super roliga timmar där och sen vid tjugo i nio stack jag hem till John och var där i ca en timme :) de var super kul att träffa denna goa pöjk igen men fan vad nervös jag var innan men de släppte sen en del när jag kom till han. Han har defenetivt en stor plats i mitt hjärta (fast den största platsen har The Women grabbarna, vad vore jag utan dom), vi satt och snacka och han visa mig runt i huset där han bor och så kollade jag på lilla Leo när han sov och sen kolla vi även på tv. Tänkte dra dit någon dag igen men då ska jag se till att de blir en längre stund och att jag hinner träffa och snacka med Leo också. Denna supersöta unge, han är lika söt som sin far :) Haha näe nu vet jag inget mer jag kan skriva om denna påsk.


Tack som fan för denna underbara Påsk!! De är verkligen den bästa ever, denna påsk kommer man sent glömma.


Puss å kram allesammans!! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 28 maj 2015 14:19

Sist jag skrev så skulle jag till Ortopeden med min hand, helt sjukt att det redan gått 8 månader sen jag skada den och än är den inte helt bra tyvärr men förhoppningsvis så blir den helt återställd en vacker dag :) Var så nervös där jag satt i väntu...

Av Frida - 5 maj 2015 19:49

Då var vintersäsongen över för denna gång, känns både srogligt och skönt på samma gång. Vintern har ju gått galet fort, är det såhär det ska vara att säsongerna bara går fortare och fortare ju fler man gjort?   Jag har njutit till tusen av den si...

Av Frida - 17 april 2015 20:15

Det har hänt en hel del sen jag var inne och skrev sist, men nu tänkte jag passa på att skriva medan orken är så pass hög. Gick och vart sjuk igår, fick plötslig huvudvärk och yrsel så det sluta med att dem fick plocka ner mig med skoter :( Sen fick ...

Av Frida - 12 mars 2015 17:23

Våren verkar vara tidig i år med plusgrader och regn, hur ska det gå med vår snö i backarna?! Hoppas hoppas det håller säsongen ut, man börjar ju bli lite smått nervös. Det ska ju ändå hålla i 7 veckor till :PMen än så länge är snön bra i backarna oc...

Av Frida - 2 mars 2015 09:30

Nu är jag tillbaka för att göra en liten uppdatering. Den senaste tiden har jag känt att jag inte riktigt hunnit med allt jag vill göra men nu äntligen börjar jag komma ikapp vardagen vilket känns väldigt skönt! Januari avsluta jag med att hänga med ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards